Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Varos nyt jos joku on pannut paremmin![]()
toki on, tiedän sen. olenko koskaan väittänytkään että olen pannut monia miehiä? olen pannut vain paljon![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Varos nyt jos joku on pannut paremmin![]()
toki on, tiedän sen. olenko koskaan väittänytkään että olen pannut monia miehiä? olen pannut vain paljon![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Hei fjonga, joko sä olet päässyt niitä yksiä veljeksiä veivaamaan joisat oli taannoin puhetta?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Hei fjonga, joko sä olet päässyt niitä yksiä veljeksiä veivaamaan joisat oli taannoin puhetta?![]()
en ole vielä mutta baarimikko on kaadettu sänkyyn![]()
enää olisi testaamatta se julkkis, autokoulunopettaja ja nämä veljekset. homma saattaa keskeytyä jos mä nyt meen tuon yhden johnny deppin kans parisuhteeseen :snotty: :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:No on tuo sun määrä ehkä about kuus kertaa enemmän kuin omani :snotty:
Ja mäkin muuten oon ihan aktviisesti peittoa heilutellut :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Miksi jonkun satunnaisen panon nimi pitäisi muistaa? Nimimerkillä yritin tehdä listaa, kenen kanssa olen ollut, ja mieleen tuli vain juttuja tyyliin "vaalea mies Onnelan vessassa". Nimet, pah, yliarvostettuja.