Hei, listataanpa satunnaiset seksikumpanit - ties vaikka löytyisi yhteisiä! ;)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Christel
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kauhean komea panomies asui marjaniemessä vielä pari vuotta sitten ainakin. Komeakin oli kuin mikä ja hänellä 2 lasta ja vaimo. Ikää miehellä +-35

Panomies asuu myös ympyrätalon vieressä olevissa kerrostaloissa ( merta vasten) , ikää n. 30+ ja vaalea komea.

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:
Varos nyt jos joku on pannut paremmin:)

toki on, tiedän sen. olenko koskaan väittänytkään että olen pannut monia miehiä? olen pannut vain paljon :D

No on tuo sun määrä ehkä about kuus kertaa enemmän kuin omani :snotty:

Ja mäkin muuten oon ihan aktviisesti peittoa heilutellut :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Hei fjonga, joko sä olet päässyt niitä yksiä veljeksiä veivaamaan joisat oli taannoin puhetta? :D

en ole vielä mutta baarimikko on kaadettu sänkyyn :laugh:
enää olisi testaamatta se julkkis, autokoulunopettaja ja nämä veljekset. homma saattaa keskeytyä jos mä nyt meen tuon yhden johnny deppin kans parisuhteeseen :snotty: :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Hei fjonga, joko sä olet päässyt niitä yksiä veljeksiä veivaamaan joisat oli taannoin puhetta? :D

en ole vielä mutta baarimikko on kaadettu sänkyyn :laugh:
enää olisi testaamatta se julkkis, autokoulunopettaja ja nämä veljekset. homma saattaa keskeytyä jos mä nyt meen tuon yhden johnny deppin kans parisuhteeseen :snotty: :xmas:

:D Oot kyllä mainio tyyppi...

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Miksi jonkun satunnaisen panon nimi pitäisi muistaa? Nimimerkillä yritin tehdä listaa, kenen kanssa olen ollut, ja mieleen tuli vain juttuja tyyliin "vaalea mies Onnelan vessassa". Nimet, pah, yliarvostettuja.

Mä muistan kans monia tyyliin "se pitkätukkainen häiskä Ilosaaren toisena iltana" :xmas: Tai sitten jotain lempinimiä tyyliin Ketosen perkele. Ei semmosia varmaan kannata mainita B)

Yhteistyössä