Hei, listataanpa satunnaiset seksikumpanit - ties vaikka löytyisi yhteisiä! ;)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Christel
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

Christel

Vieras
Eli nimi ja paikkakunta, jolla tavattu (ja jos ei nimeä tai paikkakuntaa (!) muista, niin ulkonäön kuvailukin kelpaa) :D Eli mä aloitan:

Tommi, Turku
Kai, Lahti
Heikki, Helsinki (tää oli varattu, sain tietää vasta jälkikäteen!)

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja pennola:
Tämä ei kuulu Mitäs nyt? -palstalle ja on muutenkin hyvän maun vastainen.

:laugh: :laugh: :laugh: oliskohan www.kirkko.fi sivulla sulle chattia

En tiedä, onko. Chattia voi toki tehdä mistä vain. Ajattelin vain, kun seksi-osiokin löytyy, niin miksi pitää täällä töpöttää. Ja oletan, että tollainen nimien listaaminen lentää täältäki aika nopeeta ulos :D

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja memmu89:
ootas haen mun listan.. HALOOOO..en mie ainakaan kirjaa pidä :D

mä voisin copypasteta mut en taida kun on etunimen ja sukunimen lisäksi valokuviakin :saint:

Sulla fjonga pitää ehdottomasti olla palstan pisin lista sen kuuluisan uskottavuuden kannalta ;)

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Tämä ei kuulu Mitäs nyt? -palstalle ja on muutenkin hyvän maun vastainen.

:laugh: :laugh: :laugh: oliskohan www.kirkko.fi sivulla sulle chattia

En tiedä, onko. Chattia voi toki tehdä mistä vain. Ajattelin vain, kun seksi-osiokin löytyy, niin miksi pitää täällä töpöttää. Ja oletan, että tollainen nimien listaaminen lentää täältäki aika nopeeta ulos :D

no mitäs nyt on se paikka jossa pitäisi voida puhua kaikesta. eihän ruoka-aloituksetkaan tänne kuulu ja silti niitä täällä näkee ;)

Ööö...

Taavi Raumalta, Mika (eikun olikohan se sittenkin mikko) siitä loimaan jälkeen jostain, Se tyyppi laivalta, se oli kokki juu ja (melko pitkä) ja muut tunnekin paremmin, en viitsi kertoa.

Yhteistyössä