Hei! Liityn mukaan keskustelemaan!

  • Viestiketjun aloittaja EVE-77
  • Ensimmäinen viesti
EVE-77
Uutena naamana ilmestyn paikalle. Olen joskus satunnaisesti käynyt täällä lukemassa keskusteluja ja nyt päätin itsekin rekisteröityä ja tulla rupattelemaan.

Olen 28v. kolmen lapsen äiti, lapsista nuorin on 2,5kk. Päivät menee vauvaa ja taaperoa hoitaessa, vanhin lapsista on koululainen.

Keitäs muita täältä löytyy? Pientä esittelyä kaipailen..
 
moikka ! olen 22vuotias asun nokialla mieheni ja esikoiseni kanssa tyttö on nyt 9kuinen :hug: niin ja tervetuloa mukaan

olen jo aloittanut työt rahapula takia ja ihan hyvin on tyttö hoidossa viihtynyt

 
Heippa vaan!
Suht uusi olen itsekin täällä, 26v. 1v4kk:n ikäisen tytön äiti Savosta.Mukava on lukea toisten kuulumisia ja ehkä löytää vinkkejä omankin arjen pyöritykseen.
Otan mielelläni vastaan y-viestiä. :heart:
 
pikkuvarvas
:wave: Heips! Täältä löytyy kolmekymppinen kohta jo 10 kk (synt. 27.10.2004) vanhan poikavauvan äiti. Asustellaan Lappeenrannassa. Perheeseen kuuluu myös 36 v. iskä ja pari kissaa ja pari marsuliinia. Toiveena olisi ihan oma koti, omakotitalo tai rivitalon pätkä. Ja kaks lapsukaista lisää. Tykkään lueskella paljon, kuunnella musiikkia lähinnä kotimaista (Eput, Popeda, Yö, Kolmas Nainen jne.), eläimet ja lapsiin liittyvät asiat ovat lähellä sydäntäni.
 
EVE-77
Onpa kivasti tullut esittelyjä!

Suklaahirmu: Meillä onkin melko samanikäiset lapset! Näillä meidän nuorimmaisilla on vain päivä ikäeroa! (katsoin tuolta toukovauvat-ketjusta).

=)
 

Yhteistyössä