Hei, kysy minulta jotain!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Phoebsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mikä on suosikkielokuva, kirja, suklaa, sarja, musiikki, biisi, eläin, puolue, väri, auto, paikkakunta. Siinä pari nyt ensi alkuun :D

Apua :D

Elokuva voisi olla Mona Lisa Smile
Kirja on ehdottomasti Kanteletar
Suklaa: Fazerin punainen
Sarjoista paras on Doctor Who
Musiikissa ykkösijaa pitää Coldplayn ja Jewelin lisäksi myös Tori Amos
Koirat on ihania
Kristillisdemokraatit on lähinnä omaa arvomaailmaa, ehkä.
Lime on väreistä pirtein, valkoinen kaunein
The Auto: Aston Martin DB9
Kotiinpäin vedetään kuin Brädi konsanaan ja vastataan, että Lahti.

Onks sulla lapsia? Minkä ikäisiä ja tyttöjä vai poikia?
Ooks töissä vai kotona ja mitä harrastat?

Kaksi lasta, tyttö ja poika.
Kotona olen, nuorempi on 9kk.
Harrastan ratsastusta, joka on tosin pakkotauolla :( Ja pilatesta, joka ei ole tauolla. Ja sitten väsään kaikenlaista täällä kotona omaksi iloksi; sisustusta, maalausta, ruokaa, askarteluja...

• Tykkää
Reactions: as if
Mitä asiaa inhoat eniten maailmassa? Entä rakastat/pidät? (Ihmisiä ei nyt lasketa.)
Oletko kipuillut ikinä taustasi vuoksi (adoptiolapsi)? Tuntenut juurettomuutta, kokenut itsensä hyljätyksi tmv?

Niin ja sitten vielä; onko sulla jumalaiset geenit vai joku "salaisuus" miten näytät niin nuorelta? Kun siis ilmeisesti olet jo 30+?
Ei siis sillä, että 30+ on vanha, mutta sun naama on kuin jollain 20-vuotiaalla..

Mitä asiaa inhoat eniten maailmassa? Entä rakastat/pidät? (Ihmisiä ei nyt lasketa.)
Oletko kipuillut ikinä taustasi vuoksi (adoptiolapsi)? Tuntenut juurettomuutta, kokenut itsensä hyljätyksi tmv?

Niin ja sitten vielä; onko sulla jumalaiset geenit vai joku "salaisuus" miten näytät niin nuorelta? Kun siis ilmeisesti olet jo 30+?
Ei siis sillä, että 30+ on vanha, mutta sun naama on kuin jollain 20-vuotiaalla..

Inhoan eniten maailmassa ihmisten sokeaa ahneutta. Inhoan alkoholismia ja riippuvuuksia, jotka tekee ihmisistä narsisteja ja sairaita. Näistä molemmista kokemusta. Vai pitikö vastata jotain, mikä ei liity ihmisiin? Nooo.... inhoan ei ole sellaista, muut asiat maailmassa on kivasti :D

Rakastan pohjolan neljää vuodenaikaa ja Suomen kauneutta. Rakastan historiaa ja musiikkia, joka saa unelmoimaan. Kuten vaikka tämä:

[video=youtube;smkiSJf2cHE]http://www.youtube.com/watch?v=smkiSJf2cHE[/video]

Kyllä kipuilen ja tunnen usein juurettomuutta, yleensä normaalin arjen keskellä jonkin normaalin asian yhteydessä.

Täytän tänä vuonna 30, mutta salaisuuksia ei ole :D Paitsi että en polta ja vältän lisäaineita, en käytä muuta kuin apteekin normirasvoja (pesen niillä meikitkin pois), en meikkaa paljoa ja yritän elää terveellisesti. Ja kaipa niitä geenejä voi kiittää, mutta kuten juuri yllä kirjoitin, en tiedä, en voi konkreettisesti kertoa onko se niin, onko se geeneistä.

[QUOTE="moi";25802037]Kerro joku uni minkä muistat?
Mitä toivot ensi kesältä?[/QUOTE]

Olen yksin lammen rannalla, paikka muistuttaa sellaista kaunista paikkaa kuin Huovilan puisto. Exäni seisoo lammen rannalla mutta on jotenkin etäällä minusta. Minua vastaan juoksee pieni poika jolla on vaaleat hiukset ja iloinen suu. Otan hänet syliin koska hän on minun poikani. Ex ei liity poikaan, tiedostan sen. Hän on läsnä koska ei unen aikaan ollut vielä ex.

Unesta on kuusi vuotta. Ja tänään minulla on samannäköinen kolmevuotias kuin siinä :)

Ensi kesältä odotan lämmintä vettä ja paljon uimaretkiä.

Et siis tiedä biologisista juuristasi juuri mitään?
Ihanaa musiikkia muuten. :heart:

Ei haitannut vaikka noi asiat liittyy ihmisiin, mutta joku ihminen itsessään ei nyt olisi kelvannut vastaukseksi. :D
Okei, no ikäistäsi reilusti nuoremmalta näytät joka tapauksessa.

Mistä unelmoit?
Mihin ihastuit miehessäsi? Miten tapasitte? Millainen tilanne se oli kun sait tietää, että myös miehesi on ihastunut/miehesi sai tietää sinun tunteistasi/aloitte seurustelemaan?
Jooh vähän hassuja ja tungetteleviakin kysymyksiä(joihin ei tosiaankaan tarvitse vastata) nyt mulla, yritän vain hahmottaa palstapersoonaa ja lisäksi haluttais kuulla nyt jotain (rakkaus)tarinoita. :D

Fortunate: Tiedän biologisia juuriani, tunnen siskoni ja veljeni ja kaksi tätiä. Mutta en heistä näe, miksi itse olen tällainen. Tai näen vähän, mutten tarpeeksi.

Mistäkö unelmoin? Perusjuttuja. Unelmoin matkustamisesta läpi Yhdysvaltojen itärannikon, haluan nähdä Kuuban ja erityisesti Havannan. Haluan nähdä Japanin uuden vuoden.

Unelmoin työpaikasta jonne on (yleensä) kiva mennä. Unelmoin talosta joka on liian kallis ja jugendtalon asunnosta mikä vasta liian kallis onkin :D Sitten minulla on vielä yksi unelma, josta en hiisku täällä enkä tuolla.

Jaa minä ja mies? :D Tapasimme aukiolla/kävelykadulla miehen työpaikan ikkunan alla. Aloimme seurustelemaan tuosta noin vain, yhtäkkiä kaikki aika meni hänen kanssaan ja se oli ihanaa. Tunsin hänen pitävän minusta heti, mutta tykkäävän minusta kun oltiin liikennevaloissa hänen moottoripyörällään ja hän painautui minua vasten ja "halasi" :heart:

Yhteistyössä