Hei kulta :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Harmaa

Vieras
Miten te reagoisitte jos mies kirjoittaisi viestin alkuun tälläisen tekstin TOISELLE NAISELLE.

Muuttaisiko tilannetta mitenkään se, että nainen olisi sukua esim.serkku?

Mä olen vähän mustasukkainen :snotty:

Olisin varma, että luki-härö iski... Eihän tuo edes tunne moisia sivistyssanoja... Tai sitten viittaa jalometalliin. "Hei kulta jäi ostamatta, hinta noussut liikaa..." =)

ja meillä sitten tapaus jossa naikkonen monesti hokenut miun kuulleen ukolle *kultaseni..*jne ja sitten vielä hinkkautu ukon kylkeen ja kysäis miulta *haittaako jos ku*ittelen ukkoas?*..mie purskahin ihan älyttömään nauruun..ensiks tuosta 'ku*ttelusta' ja sitten ukon kommentista *kädet irti haahka, äklö m*nahaukka!*..joten ei pelkoo että ukko 'ku*ittelis muita :laugh: ;)

Kyllä vetäsin raivarit.. Minun miehellä kun ei ole tapana kullitella ketään muita läheisiään ku minua. :whistle: Jos se jollekin naiselle niin kirjottelis niin olis vähintäänkin epäilyttävää.

Vähän asian vierestä, mutta miehellä on tapana lopettaa puhelunsa mulle aina sanaan Suukkoja. No, tässä muutama ilta sitten mies jutteli miespuolisen tuttunsa kanssa ja ajatuksissaan lopetti senkin puhelun tähän suukkoja -toivotteluun. Otti kyllä saman tien uuden puhelun kaverilleen ja sanoi, ettei hän nyt kyllä ihan niin ajatellut sanoa....

Yhteistyössä