Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Omaan saman ongelman. :ashamed: Ahkera purkan jauhaminen ja käsien rasvaaminen auttaa välillä. Aina kun huomaan harhautuvani sormien kimppuun otan purkkaa ja yöksi sitten rasvaan tai öljyän käteni huolellisesti. Käsien ollessa kipeäksi jyrsityt käytän puuvillakäsineitä. Mitä kuivemmat ja revitymmät sormet ovat, sitä herkemmin niitä jyrsii pahemmaksi. Ihon kunnossa pitäminen siis vaikeuttaa järsimistä ja saa sormet pysymään siedettävän näköisinä. Sterssitilanteissa hampaitten kuitenkin täytyy saada jauhettavaa ja silloin tarvitaan purkkaa. Ikävä kyllä samalla tulee toivotettua tervetulleeksi myös ilmavaivat, mutta se on aika pieni hinta sormien parantumisrauhasta.![]()
Lapseni pureskeli kynsiään yhdessä vaiheessa ja ostin sitten apteekista pahalle maistuvaa ainetta sen estämiseksi. Purkissa lukee Mentholatum Stop & Grow ja siinä on korkin alla samanlanen kuula kuin roll-on dödöissä eli on helppo levittää. Levitetään käsien pesun jälkeen ja vältetään koskemasta silmiin. Lapsi lopetti kynsien pureskelun, joten ei ihan turha aine. Tuota voisi kokeilla. Aika hidasälyinen kyllä olen, kun nyt vasta tulin ajatelleeksi.![]()
Oon välillä pyytänyt ukkoakin auttamaan tässä, mut sit loukkaannun kuitenkin jos se töytäsee tai sanoo jotain... "joo mä lopetan ihan kohta!"