Iloinen ja reipas lastenhoitaja etsiskelee töitä kesäksi turun seudulta . Heips ! olen lähes 17-vuotias lukion ekaluokkalainen kaarinasta ja etsiskelen lastenhoito työtä kesäksi taikka viikonloppu/ iltatöitä .Olen Iloinen , reipas ja vastuuntuntoinen sekä erittäin lapsi rakas. Minulla on kokemusta lastenhoitotyöstä .Olen Ollut kaksi kesää kahden pojan lastenhoitajana ,jolloin työn kuvaan kuului luonnollisesti myös ruuanlaitto, pienet taloustyöt sekä perheen koirasta huolehtiminen
(todistus olemassa), hoidan myös silloin tällöin kummieni pientä lasta,Lisäksi olin ylä-asteen työelämään tutustumisessa viikonverran päiväkodissa 4-6 vuotiaiden lasten kanssa(todistus olemassa), sekä teen satunnaisesti viikonloppu töitä tuttavan työpaikalla lasten pisteessä ,jossa työn kuvaan kuuluu lapsista huolehtiminen ja heidän viihdyttämisensä vanhempien ollessa asioilla sekä kahvitarjoilun hoitaminen niin lapsille kuin aikuisillekkin .mikäli olet viellä vailla ensikesän lastenvahtia otathan yhteyttä ! sähköpostitse venla.savolainen@hotmail.com tai puhelimitse puh. 050 4047955 kiitos kiinnostuksestasi !