HEI KAIKKI MIEHET/ISÄT!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Luppana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Järkevän asiallinen. Naisellinen. Ei odota liikoja. On tasapainossa itsensä kanssa, ei roiku miehessä, kuin täi tukassa. Kertoo tarpeistaan ja mieltymyksistään, eikä luule miestä selvännäkijäksi. Eli ei turhia itsestäänselvyys-luulemisia.

Itsellä ainakin toimii parhaiten, kun molemmat antavat toiselle vapautta. Johtaa siihen, että on oikein mukava antaa vaimolle läheisyyttä ynms. mitä naiset yleisesti kaipaavat.

Turha on harmitella asioista, jos niistä ei keskustele!

Mitä vähemmän vaimo minulle huomauttelee "turhista asioista, sitä mieluummin yritän tehdä asioita paremmin ja enemmän.

Ja täytyy muistaa, ettei se vaimon näkökulma ole aina ainoa oikea, yhtä oikeassa mieskin voi olla.

Tiivistys:
-luotettava
-uskollinen
-henkisesti tasapainossa
-järki/tunteet tasapainossa
-rahankäyttö kohuullista
-helppo keskustelukumppani
-ei odota minusta täyttymättömien toiveidensa täyttäjää

Ois kai sitä paljonkin, mutta hyvin tärkeää on pyytetön rakkaus, joka ei odota vastapalvelusta.

*Kertoo tarpeistaan ja mieltymyksistään, eikä luule miestä selvännäkijäksi. Eli ei turhia itsestäänselvyys-luulemisia.

Mitä vähemmän vaimo minulle huomauttelee "turhista asioista, sitä mieluummin yritän tehdä asioita paremmin ja enemmän.*

Luin tekstisi,muuten hienoja juttuja arvostat..mutta pari lausetta jäi mieltä kaivertamaan..Mun mies meinaan on sanonut joskus ihan samaa..Musta aika ristiriitasta toivoa vaimon sanovan kaikesta mikä mieltä painaa,eikä vaan olla hiljaa ja olettaa että mies ymmärtää.JA siinä samalla sitten toivoa että vaimo pitäis suunsa kiinni turhista asioista eikä huomauttelis kokoajan! :headwall: Se on meinaan aika mahdoton toive..Mäkään en nykyään tiedä miten pitäisi olla..Sanoakko miehelle jos joku asia painaa mieltä vai ei..Esim.hänellä jäänyt joku asia hoitamatta,mikä hänen kuuluu hoitaa..Aluksi huomautin aina asiasta ja mies sitten tietenkin valitti että miks nipotan turhista ja valitan kokoajan.Okei minä lopetin sen.En huomauttanut enää..Enkä sanonut kun joku painoi mieltä..No se meni siihen että aloin vaistomaisesti edes huomaamattani tiuskimaan miehelleni ja päästin syviä huokauksia..Siihen asti kunnes homma oli hoidettu..Valitustahan toki siitäkin tuli"-kuinka oletat että mä tiedän mitä mun pitää tehdä,jos et sä sano?"jne..No nykyään mennään sillä menetelmällä että mä teen lähes kaiken..Jokin sen homma hoitamatta,niin mä hoidan sen mieluummin kun riitelen..Kyllä se väsyttää ja joskus vituttaakin,mutta mä nielen sen..Anyway..ei voi muuta sanoa kun että MIEHET!! :headwall: \|O

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.01.2006 klo 12:17 Juke kirjoitti:
Järkevän asiallinen. Naisellinen. Ei odota liikoja. On tasapainossa itsensä kanssa, ei roiku miehessä, kuin täi tukassa. Kertoo tarpeistaan ja mieltymyksistään, eikä luule miestä selvännäkijäksi. Eli ei turhia itsestäänselvyys-luulemisia.

Itsellä ainakin toimii parhaiten, kun molemmat antavat toiselle vapautta. Johtaa siihen, että on oikein mukava antaa vaimolle läheisyyttä ynms. mitä naiset yleisesti kaipaavat.

Mitä vähemmän vaimo minulle huomauttelee "turhista asioista, sitä mieluummin yritän tehdä asioita paremmin ja enemmän.

Ja täytyy muistaa, ettei se vaimon näkökulma ole aina ainoa oikea, yhtä oikeassa mieskin voi olla.

Tiivistys:
-luotettava
-uskollinen
-henkisesti tasapainossa
-järki/tunteet tasapainossa
-rahankäyttö kohuullista
-helppo keskustelukumppani
-ei odota minusta täyttymättömien toiveidensa täyttäjää

Ois kai sitä paljonkin, mutta hyvin tärkeää on pyytetön rakkaus, joka ei odota vastapalvelusta.

..haaveet on monet.

Munkin on ihan pakko laittaa tähän väliin,vaikken mies olekkaan :)

Tämmönen olis aika ihanne mies,MUN MIELESTÄ(mutta näitä on tosi harvas):

-luotettava
-uskollinen
-helppo keskustelukumppani(mikä on täysin mahdotonta)
-tekee ne "turhat asiat", ettei AINA tartte muistuttaa ja pyytää
-siivoo edes jälkensä
-ajattelee myös muita ettei AINA itseensä
-käyttää rahaa(varsinkin kun baarille lähtee)kohtuullisesti
-muistaa myös perheensä olemassa olon
-kysyy joskus vaimon mielipidettä(edes joskus)
-Muistaisi,että vaimokin tarvitsee kerran päivässä(tai edes kerran viikossa) päänuppiin muutakin ajateltavaa,kuin lapset ja koti..eli antaa vapaata myös vaimolle
-Ei märmätä vaimolle että kun jää suustansa jokapaikassa aina kii...koska miehetkin tekevät ihan samoin

..jne jne... olishan näitä,mutta menee aika tämmöseen turhan päiväseen haaveiluun.

Yhteistyössä