Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Hyvää, meillä on uusi sohva, katso mun sohva-aloitus.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Aika ällöä sanoa mammaksi... Itse olet pappa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Aika ällöä sanoa mammaksi... Itse olet pappa.
no, no..
onko kottarainen parempi?
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Aika ällöä sanoa mammaksi... Itse olet pappa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Aika ällöä sanoa mammaksi... Itse olet pappa.
no, no..
onko kottarainen parempi?
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Mää en kyllä ainakaan halua olla harakka enkä riekko. Jos on pakko olla lintu, ni pulu ja kyyhkynen kuulostaa mukavalta.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Mää en kyllä ainakaan halua olla harakka enkä riekko. Jos on pakko olla lintu, ni pulu ja kyyhkynen kuulostaa mukavalta.
Toi riekko kuulosti yllättävän kivalta.
Alkuperäinen kirjoittaja Venefica:Kärttysät akat olis ollu parempi..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Alkuperäinen kirjoittaja Venefica:Kärttysät akat olis ollu parempi..![]()
Emmää haluu olla akkakaan! |O
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Tässä mietin että ottaisko yhden siiderin,kun täälläkin on näin tylsää..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Venefica:Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Alkuperäinen kirjoittaja Venefica:Kärttysät akat olis ollu parempi..![]()
Emmää haluu olla akkakaan! |O
No kärttysä ainakin..Mikä sie sitte haluisit olla? Mä olen tällä hetkellä vaikka noita tai sammakko, kuhan joku sanoo ihanainen! :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Venefica:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Tässä mietin että ottaisko yhden siiderin,kun täälläkin on näin tylsää..![]()
Viskaa mullekkin. Omat oluet ollu ja nyt jurpii etten ostanu ku kolme.. :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Venefica:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Tässä mietin että ottaisko yhden siiderin,kun täälläkin on näin tylsää..![]()
Viskaa mullekkin. Omat oluet ollu ja nyt jurpii etten ostanu ku kolme.. :headwall:
Okra,nuhakin jyllää päällä.
Se lähtis n**simalla mut kun toi yks nukkuu :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Venefica:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Venefica:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Tässä mietin että ottaisko yhden siiderin,kun täälläkin on näin tylsää..![]()
Okra,nuhakin jyllää päällä.
Se lähtis n**simalla mut kun toi yks nukkuu :snotty:
Sun tarvii mennä jaherättää! Eiks nuo tykkää ku herätetään siihen.. :xmas: