Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Ei pitäisi olla...
Mutta matalakiitoa olen lentänyt, enkä ole saanut vastattua, vaikka olen kyllä yrittänyt saada aikaan... :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja UniikkiKukka harmaana:Ehtisitkö joku päivä mullekkin vastata? Sori ku änkeen ketjuun
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja UniikkiKukka harmaana:Ehtisitkö joku päivä mullekkin vastata? Sori ku änkeen ketjuun
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Tämän salaman rasvaus alkaa karista ja natisee koko sydeemi![]()
Tänään TAAS kaikki muksut kotona, lämpöä ja vatsat sekaisin. :headwall: Alkaa huumori jo olla koetuksella pikkuhiljaa.
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Alkuperäinen kirjoittaja UniikkiKukka harmaana:Ehtisitkö joku päivä mullekkin vastata? Sori ku änkeen ketjuun
![]()
Käytävä tai tie, vauhti kiihtyy, tie kääntyy, vauhti kiihtyy entisestään ja taas kääntyy, matala katto ja pimeää, mutta heti sen jälkeen valoisampi, metsä aukio, mäntyjä.
Tänään hankala saada mistään kiinni, kun IRA katsoo Shrekiä tuossa vieressä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme:Voi ei
Mä oon taas ollut ihan huonona noista lääkkeistä. :/
Alkuperäinen kirjoittaja UniikkiKukka:Hmm.. =) Mitähän tohon sanoisVoisko liittyä siihen kun mietin just pari vuotta sitten tapahtunutta kolaria jossa kuoli nuoria ? Kuski ajeli mutkaisella tiellä ylinopeutta... Ei muuta näy ? =)
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme:Voi ei
Mä oon taas ollut ihan huonona noista lääkkeistä. :/
Mutta siinä sentään on tarkoitus... Olla vähän huonona, ettei tarvitse olla kohta aivan kehnona.
Nyt ryysään puutarhaa möyrimään ja katson, josko saan rumpuprojektit taas seuraavan vaiheeseen.
:wave:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Alkuperäinen kirjoittaja UniikkiKukka:Hmm.. =) Mitähän tohon sanoisVoisko liittyä siihen kun mietin just pari vuotta sitten tapahtunutta kolaria jossa kuoli nuoria ? Kuski ajeli mutkaisella tiellä ylinopeutta... Ei muuta näy ? =)
Nyt en muuta saa kiinni. Mutta luultavasti nappasin tuon kolari-ajatuksen päästäsi.
Mutta paremmalla ajalla yritän uudelleen. Näyttää ainakin siltä, että saan sinusta jonkinmoisen otteen.![]()