Hei Jonsered!

Tämän salaman rasvaus alkaa karista ja natisee koko sydeemi :whistle:

Tänään TAAS kaikki muksut kotona, lämpöä ja vatsat sekaisin. :headwall: Alkaa huumori jo olla koetuksella pikkuhiljaa.

Alkuperäinen kirjoittaja UniikkiKukka harmaana:
Ehtisitkö joku päivä mullekkin vastata :) ? Sori ku änkeen ketjuun :D

Käytävä tai tie, vauhti kiihtyy, tie kääntyy, vauhti kiihtyy entisestään ja taas kääntyy, matala katto ja pimeää, mutta heti sen jälkeen valoisampi, metsä aukio, mäntyjä.

Tänään hankala saada mistään kiinni, kun IRA katsoo Shrekiä tuossa vieressä. :D

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Alkuperäinen kirjoittaja UniikkiKukka harmaana:
Ehtisitkö joku päivä mullekkin vastata :) ? Sori ku änkeen ketjuun :D

Käytävä tai tie, vauhti kiihtyy, tie kääntyy, vauhti kiihtyy entisestään ja taas kääntyy, matala katto ja pimeää, mutta heti sen jälkeen valoisampi, metsä aukio, mäntyjä.

Tänään hankala saada mistään kiinni, kun IRA katsoo Shrekiä tuossa vieressä. :D

Hmm.. =) Mitähän tohon sanois :D Voisko liittyä siihen kun mietin just pari vuotta sitten tapahtunutta kolaria jossa kuoli nuoria ? Kuski ajeli mutkaisella tiellä ylinopeutta... Ei muuta näy ? =)

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme:
Voi ei :(
Mä oon taas ollut ihan huonona noista lääkkeistä. :/

Mutta siinä sentään on tarkoitus... Olla vähän huonona, ettei tarvitse olla kohta aivan kehnona.

Nyt ryysään puutarhaa möyrimään ja katson, josko saan rumpuprojektit taas seuraavan vaiheeseen.
:wave:

Alkuperäinen kirjoittaja UniikkiKukka:
Hmm.. =) Mitähän tohon sanois :D Voisko liittyä siihen kun mietin just pari vuotta sitten tapahtunutta kolaria jossa kuoli nuoria ? Kuski ajeli mutkaisella tiellä ylinopeutta... Ei muuta näy ? =)

Nyt en muuta saa kiinni. Mutta luultavasti nappasin tuon kolari-ajatuksen päästäsi.

Mutta paremmalla ajalla yritän uudelleen. Näyttää ainakin siltä, että saan sinusta jonkinmoisen otteen. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme:
Voi ei :(
Mä oon taas ollut ihan huonona noista lääkkeistä. :/

Mutta siinä sentään on tarkoitus... Olla vähän huonona, ettei tarvitse olla kohta aivan kehnona.

Nyt ryysään puutarhaa möyrimään ja katson, josko saan rumpuprojektit taas seuraavan vaiheeseen.
:wave:

Hauskaa möyräystä sinne! Ehkä mäkin kokeilen vähän jos piristyisin =)

Alkuperäinen kirjoittaja UniikkiKukka:

Nyt en muuta saa kiinni. Mutta luultavasti nappasin tuon kolari-ajatuksen päästäsi.

Mutta paremmalla ajalla yritän uudelleen. Näyttää ainakin siltä, että saan sinusta jonkinmoisen otteen. :D

Juu, kiitos :)

Yhteistyössä