Hei jalkavaimot!

  • Viestiketjun aloittaja Rokan Antti
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
salarakas..
Me olemme salarakkaani kanssa sopineet, ettei kumpikaan kerro omalle puolisolleen tai kavereilleen meistä mitään. Olemme myös sópineet, ettemme loukkaa omia puolisoitamme, emmekä eroa omista liitoistamme koskaan. Tapailemme vain "pienen virkistyksen" merkeissä toisiamme satunnaisesti. Emme juurikaan soittele, emme mailaile. Salarakkaani on upea rakastaja ja taitava keskustelukumppani. Minulle riittävät nämä hetket aivan hyvin. Kenenkään kotia tai perhettä emme riko, kumpikaan.

Ap:n mies ei ilmeisesti osannut peittää jälkiään, kun on noin loukannut vaimoaan, tiedolla.
 
nainen keski-ikäinen
Alkuperäinen kirjoittaja salarakas..:
Me olemme salarakkaani kanssa sopineet, ettei kumpikaan kerro omalle puolisolleen tai kavereilleen meistä mitään. Olemme myös sópineet, ettemme loukkaa omia puolisoitamme, emmekä eroa omista liitoistamme koskaan. Tapailemme vain "pienen virkistyksen" merkeissä toisiamme satunnaisesti. Emme juurikaan soittele, emme mailaile. Salarakkaani on upea rakastaja ja taitava keskustelukumppani. Minulle riittävät nämä hetket aivan hyvin. Kenenkään kotia tai perhettä emme riko, kumpikaan.

Ap:n mies ei ilmeisesti osannut peittää jälkiään, kun on noin loukannut vaimoaan, tiedolla.
Tottakai jokikinen pettäjämies/nainen haluaa, ettei salainen suhde tulisi ainakaan puolison, sukulaisten, tuttavien tietoon. Siksi nimitys on salarakas.. Itsekkin salarakas jollekkin/joillekkin???

[viestiä moderoitu]
 
salarakas..
Tottakai jokikinen pettäjämies/nainen haluaa, ettei salainen suhde tulisi ainakaan puolison, sukulaisten, tuttavien tietoon. Siksi nimitys on salarakas.. Itsekkin salarakas jollekkin/joillekkin???[/quote]




Ei pidä paikkaansa. Jos kukaan ei kerro kenellekään, niin miksi sitten niin monet tietävät näistä salasuhteista? Minä ainakin tiedän useistakinsalaisista suhteista, omani lisäksi. Eli joku on halunnut kertoa.

[viestiä moderoitu]
 
niih.
Alkuperäinen kirjoittaja toinennainen:
Olen ollut parisen vuotta suhteessa varattuun itseäni 12 v.vanhempaan herrasmieheen.
Kilometrejä on välillämme riittävästi estääkseen tapaamisia.
Samoin puolisot molemmilla kotona.

Puhelimet on ... sp. ym.
Kohtapuoliin tapaammekin yhteisellä reilun viikon ulkomaanmatkalla.

Nautin todellakin hänen seurastaan ja älystään!

En kanna huonoa omaatuntoa, tämä tarina ei vie keneltäkään mitään.
Vaikuttaa katkeralta kirjoitukselta, kun kaikki ei ole mennytkään ihan suunnitelmien mukaan.
 
As simple as it is
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaLemmikki:
KUMPIKIN SAADAAN JUST SITÄ MITÄ HALUTAAN!
Huudat niin, että kuulostat omituiselta. Lisäksi sinäkin rikot kirjoitusetikettiä. Koetapa hillitä itsesi. Eikö löytynyt miestä vapaista?
Parhaat naiset saavat vapaat. Muille jäävät vain varatut.
 
eukko-kulta
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaLemmikki:
TÄSSÄ TEILLE KAIKILLE PIHTARIEUKOILLE; JOS ETTE YMMÄRRÄ HOITAA JA ANTAA UKOILLENNE, AINA,HUOM.AINA!! ON OLEMASSA JOKU TOINEN NAINEN JOKA SEN TEKEE!!! SORI VAAN, MUTTA SE ON SE KYLMÄ TOTUUS!!! TERKKUJA KUITENKIN KAIKILLE PIHTARIEUKOILLE ONNELLISELTA JALKAVAIMOLTA! PS. ELÄMÄ JA SEKSI ON IHANAA!!! JA IHANA RAKASTAJA ANTAA NAMIA, KUMPIKIN SAADAAN JUST SITÄ MITÄ HALUTAAN!
Et taida olla kovin onnellinen, kun pitää noin huuttaa, ihan hirvittää....
 
toinennainen
Alkuperäinen kirjoittaja niih.:
Alkuperäinen kirjoittaja toinennainen:
Olen ollut parisen vuotta suhteessa varattuun itseäni 12 v.vanhempaan herrasmieheen.
Kilometrejä on välillämme riittävästi estääkseen tapaamisia.
Samoin puolisot molemmilla kotona.

Puhelimet on ... sp. ym.
Kohtapuoliin tapaammekin yhteisellä reilun viikon ulkomaanmatkalla.

Nautin todellakin hänen seurastaan ja älystään!

En kanna huonoa omaatuntoa, tämä tarina ei vie keneltäkään mitään.
Vaikuttaa katkeralta kirjoitukselta, kun kaikki ei ole mennytkään ihan suunnitelmien mukaan.


Hyvänen aika sentään, minäkö katkera???

MInullahan on voita molemmin puolin leipää...ja sitäpaitsi itse olen tieni valinnut.

 
ihanelma
mulloli ukko kuin kani, sille ei rittänyt 4-5/pvä tai yö, kotona, vielä hamusi vieraita.Eikä kukaan voi syyttää, etteikö kotona olisi saanut, milloin mieli teki, siitä piti jopa nyrkillään huolen, jos hiukkasen herraa vastuutti. Ei se aina ole vaimon syy jos ukko vieraissa kulkee, jotkut miehet yksinkertaisesti haluaa olla niitä "siitossonneja", eikä ne rakasta sitä omaa akkaansa eikä niitä vieraitakaan, vaan he etsivät, kauniisti sanottuna, kokemuksia!
 
hyvän aika sentään
Alkuperäinen kirjoittaja toinennainen:
Alkuperäinen kirjoittaja niih.:
Alkuperäinen kirjoittaja toinennainen:
Olen ollut parisen vuotta suhteessa varattuun itseäni 12 v.vanhempaan herrasmieheen.
Kilometrejä on välillämme riittävästi estääkseen tapaamisia.
Samoin puolisot molemmilla kotona.

Puhelimet on ... sp. ym.
Kohtapuoliin tapaammekin yhteisellä reilun viikon ulkomaanmatkalla.

Nautin todellakin hänen seurastaan ja älystään!

En kanna huonoa omaatuntoa, tämä tarina ei vie keneltäkään mitään.
Vaikuttaa katkeralta kirjoitukselta, kun kaikki ei ole mennytkään ihan suunnitelmien mukaan.


Hyvänen aika sentään, minäkö katkera???

MInullahan on voita molemmin puolin leipää...ja sitäpaitsi itse olen tieni valinnut.
Itku pitkästä ilosta, sanotaan. Vielä tulee tilinteon aika, vaikka kuinka siinä nyt pöyhistelet valitsemallasi tiellä.
 
toinennainen
Alkuperäinen kirjoittaja hyvän aika sentään:
Alkuperäinen kirjoittaja toinennainen:
Alkuperäinen kirjoittaja niih.:
Alkuperäinen kirjoittaja toinennainen:
Olen ollut parisen vuotta suhteessa varattuun itseäni 12 v.vanhempaan herrasmieheen.
Kilometrejä on välillämme riittävästi estääkseen tapaamisia.
Samoin puolisot molemmilla kotona.

Puhelimet on ... sp. ym.
Kohtapuoliin tapaammekin yhteisellä reilun viikon ulkomaanmatkalla.

Nautin todellakin hänen seurastaan ja älystään!

En kanna huonoa omaatuntoa, tämä tarina ei vie keneltäkään mitään.
Vaikuttaa katkeralta kirjoitukselta, kun kaikki ei ole mennytkään ihan suunnitelmien mukaan.


Hyvänen aika sentään, minäkö katkera???

MInullahan on voita molemmin puolin leipää...ja sitäpaitsi itse olen tieni valinnut.
Itku pitkästä ilosta, sanotaan. Vielä tulee tilinteon aika, vaikka kuinka siinä nyt pöyhistelet valitsemallasi tiellä.


Kaikki aikanaan..
 
Osaansa tyytyvä onnellinen
Alkuperäinen kirjoittaja toinennainen:
En kanna huonoa omaatuntoa, tämä tarina ei vie keneltäkään mitään
Hyvänen aika sentään, minäkö katkera???
Kaikki aikanaan..
Miksi sitä pitää noin vakuutella ja täällä toistaa? Kukaan ei usko vakuutteluasi. Todellakin pitää paikkansa: itku pitkästä ilosta. Et voi pettää elämää, vaan joudut korjaamaan huijaamisesi aikanaan. Yleensä ne, jotka huijaavat, tulevat itse huijatuksi. Sitä kylvää, mitä niittää. Mieti vielä: haluatko kuolla muita kiroten vai siunaten? Viimeistään vanhainkodissa todellinen minäsi paljastuu, kun ei ole enää mitään voita eikä kauneutta, jolla hurmata ketään. On vain rypyt ja muistot, jotka eivät kanna kuoleman yli. Vain piru on vastassa.
 
vaimo sivusta
Miten naiset alentuvat ja antavat loukata itseään, suostumalla olemaan vuodesta toiseen varatun miehen käytettävissä, silloin kun sille sopii perhekiireiltä. Mitä elämää sellainen salassa tapaaminen ja ainainen odottelu oikein on...Elämän tuhlausta minusta. En usko, että kukaan haluisi oikeasti elää tälläistä elämää. Eniten tälläinen loukkaa omaa vaimoa ja koko perhettä. Tuntuisi siltä, että antaisi jo miehen mennä menojaan, mutta kun on vielä sellaisia, jotka eivät halua lähteäkkään, vaan vaimo ja koti on se turvasatama, jonne hyvä palata reissuiltaan, niin pitkään kun vaimo sen vain sallii.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä