Hei horot.

aa
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkaa epäilyttää, jo 4 vastausta, ja ei yhtään loukkaantujaa... Missäs kaikki tiukkikset on? Ai, niin köyhät kyttää lottoa :D
=) tai sitten tää on liian kesyä kun "varoitit", olisit aloittanut suoraa ketjun: moi horot ja katsonut miten moni suuttuu...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkaa epäilyttää, jo 4 vastausta, ja ei yhtään loukkaantujaa... Missäs kaikki tiukkikset on? Ai, niin köyhät kyttää lottoa :D
No siinä Pepparin profiilikuvan kauhisteluketjussa tietty :whistle:
Ei palstalla riitä paheksuntaa kuin yhdelle aiheelle kerrallaan :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja aa:
=) tai sitten tää on liian kesyä kun "varoitit", olisit aloittanut suoraa ketjun: moi horot ja katsonut miten moni suuttuu...
Voi olla... No mä teen huomenna sitten sellaisen aloituksen, kun akoilla on hermo muutenkin pinnassa, kun meidän Kalevi ei tullut yöski pikkujouluista kotiin. Se on ihan varmasti niiden toimiston lumpun sihteerin luona ollu :D
 
aa
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja aa:
=) tai sitten tää on liian kesyä kun "varoitit", olisit aloittanut suoraa ketjun: moi horot ja katsonut miten moni suuttuu...
Voi olla... No mä teen huomenna sitten sellaisen aloituksen, kun akoilla on hermo muutenkin pinnassa, kun meidän Kalevi ei tullut yöski pikkujouluista kotiin. Se on ihan varmasti niiden toimiston lumpun sihteerin luona ollu :D
"reps" ai samperi.... täytyykin tulla aamusta tarkkailemaan palstaa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
En muista suuttuiko kukaan, minä en suuttuisi ihmettelisin vaan (tai sun tapauksessa en ihmettelisi)
Oon vai? Kuinka joku voi muistaa, kun en itsekään muista :eek: Mulle on ajoittain vieläkin epäselvää, kumpaa sukupuolta päätön on, vaikka oon sitäkin kysyny useasti :D
Jos sulla on monta persoonaa jotka palstailee samalla nikillä? :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja aa:
=) tai sitten tää on liian kesyä kun "varoitit", olisit aloittanut suoraa ketjun: moi horot ja katsonut miten moni suuttuu...
Voi olla... No mä teen huomenna sitten sellaisen aloituksen, kun akoilla on hermo muutenkin pinnassa, kun meidän Kalevi ei tullut yöski pikkujouluista kotiin. Se on ihan varmasti niiden toimiston lumpun sihteerin luona ollu :D
Tee vaan :D
 

Yhteistyössä