M mamma84 Jäsen 14.09.2004 350 1 16 jalasjärvi 23.11.2004 #2 kirjoittaa hän minulle meiliä=)=)=) mustasielunmaisema@luukku.com
M Mirjami Jäsen 18.06.2004 118 0 16 24.11.2004 #3 Turun äipät kokoontuu toisen kerran 28.11. Kupittaan seikkailupuistossa klo 14.30, ulkoilun ja kahvittelun merkeissä. Tulkaa mukaan! Mira
Turun äipät kokoontuu toisen kerran 28.11. Kupittaan seikkailupuistossa klo 14.30, ulkoilun ja kahvittelun merkeissä. Tulkaa mukaan! Mira
A Ao-Niisku Vieras 24.11.2004 #4 Kuinka ensimmäinen tapaaminen sujui? Itse en päässyt mukaan, enkä pääse tulevana sunnuntainakaan, harmi! Seuraavalla viikolla onkin sitten jo äitiysloma, joten toivottavasti tapaamisia järjestetään lisää, mieluummin keskustassa... Ao-Niisku
Kuinka ensimmäinen tapaaminen sujui? Itse en päässyt mukaan, enkä pääse tulevana sunnuntainakaan, harmi! Seuraavalla viikolla onkin sitten jo äitiysloma, joten toivottavasti tapaamisia järjestetään lisää, mieluummin keskustassa... Ao-Niisku
M Mirjami Jäsen 18.06.2004 118 0 16 25.11.2004 #5 Ei meitä ollut kuin kaksi äiskää ja lapset, mutta ei me kerrasta lannistuta. Kokeillaan uudemman kerran, ehkä pikkuhiljaa saadaan lisää väkeä mukaan. Sovittiin tapaaminen moottoriveneen luokse, käykää katsomassa enempi "turunseudun äipät 2. tapaaminen"-viestin alta! Mun tarvis jaksaa vielä jouluun asti, sitten pääsen itekkin "laitumelle"! Mukavaa loman odotusta, toivottavasti vielä tavataan!
Ei meitä ollut kuin kaksi äiskää ja lapset, mutta ei me kerrasta lannistuta. Kokeillaan uudemman kerran, ehkä pikkuhiljaa saadaan lisää väkeä mukaan. Sovittiin tapaaminen moottoriveneen luokse, käykää katsomassa enempi "turunseudun äipät 2. tapaaminen"-viestin alta! Mun tarvis jaksaa vielä jouluun asti, sitten pääsen itekkin "laitumelle"! Mukavaa loman odotusta, toivottavasti vielä tavataan!
J Jonna Jäsen 12.06.2004 290 0 16 27.11.2004 #6 Heip, Laitoin juuri omankin viestin kun olisi kiva tutustua muihin yh-äiteihin. tyttö 3 v. minä 33! Kirjoittele! jonnajaa@luukku.com
Heip, Laitoin juuri omankin viestin kun olisi kiva tutustua muihin yh-äiteihin. tyttö 3 v. minä 33! Kirjoittele! jonnajaa@luukku.com