Hei Bishkek Drama Theater

Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Minua kiinnostaisi mistä nikkisi on tullut

Minunko nikki vai henkilön ketä huhuilin?

miksei sinunkin, mutta ajattelin kyllä tuota huhuilemaasi nikkiä.
Sinun nikkisi on sellainen hymynnostattava, positiiviessa mielessä =)
onko sillä tarinaa?
 
Mietin itseäni kuvaavaa nikkiä. Koen olevani Onnellinen vaikka elämässä monia murheitakin on mutta tasainen onnentunne ei katoa vaikka kokisin suruakin.
Ja villasukka on lämmin ja kotoisa, ihan kun mun sisäinen olokin. Lisäksi käytän melkein aina pelkkiä villasukkia, myös kengissä mihin sattuu mahtumaan.
Nytkin villasukat jalassa, nukkkumaan menossa.

Mistä sun nikki on tullut?
mulle tulee mieleen mandariini ja Ultra Bra-yhtye, niiden sekoitus =)
 

Similar threads

T
Viestiä
2
Luettu
228
Aihe vapaa
eikös näin
E
J
Viestiä
28
Luettu
599
Aihe vapaa
JONSERED Karhunkantaja
J
K
Viestiä
3
Luettu
178
Aihe vapaa
tunnen kkk:n
T

Yhteistyössä