Sulla lukee profiilissa "ainoastaan sydämellä näkee hyvin".
Se on kauniisti sanottu.
Mitä se tarkoittaa sun mielestä? =)
Se on kauniisti sanottu.
Mitä se tarkoittaa sun mielestä? =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Minua kiinnostaisi mistä nikkisi on tullut
Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Minua kiinnostaisi mistä nikkisi on tullut
Minunko nikki vai henkilön ketä huhuilin?