Hei auttakaapa pikaisesti imetysliiveistä!

Kärppänä heinälatoon

Tunnettu jäsen
27.04.2007
14 912
42
48
Sain vihdoin vastauksen tuolta, et mikä koko vois mulle olla parhain ja ajattelin laittaa tilauksen menemään ...jotta ehtis saadakin ne ennen kuin vauva jo syntyy... :xmas: (joo, ihan huomennahan se tulee... :whistle: )

Mutta huomasin, et tuolla on noita drop cup-liivejä kaksin kappalein, hiukan eri malleja. Kumpihan ois parempi, oisko kellään kokemusta? ...vai oisko ihan hurja ja tilais molemmat... =)

Eli siis nämä liivit:

http://www.pientenparhaaksi.fi/product_catalog.php?c=27

Ja noista ne ylimmät sekä se toinen, ei pitsinen drop cup -malli on kyseessä. :)

Mitähän tähän nyt sanoisi. Minä suosin sellaisia imetysliivejä, joissa kolmionmallinen se alusosa. Miten osaisin selittää..
Siis tällaiset kuin tässä kuvassa.
dropT_pieni.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:
Mitähän tähän nyt sanoisi. Minä suosin sellaisia imetysliivejä, joissa kolmionmallinen se alusosa. Miten osaisin selittää..
Siis tällaiset kuin tässä kuvassa.
dropT_pieni.jpg

Mä just aattelin, et näinköhän tuossa toisessa mättää se luukku systeemi, kun koko tissi pullahtaa ulos.. :xmas: Niissä vaan ois parempi tuo takakiinnitys, kun on hakasilla. :)

Mulla toi painijaolkaiminen ei sopinut, ne olkaimet ei asettuneet hyvin. Mutta jos sulla sopii painijamalli yleensä, niin ottaisin ehkä sellaiset.

Nuo toiset minulla oli, mutta niissä oli minun mielestäni jotenkin vähemmän tukea. Tai se se vaan oli siitä kiinni, että painijamallissa se remmi kulkee rinnan molemmin puolin, ja tuossa toisessa vaan sivulla. Mutta jos ei ole kovin painavat rinnat, niin se ei ehkä ole ongelma ollenkaan.

Plussaa se, että ne tosiaan mukautuvat hyvin rintojen muuttuvaan kokoon, minulla ainakin alussa rinnat oli monta kuppikokoa isommat kuin normaalisti.

Kokeilemalla sen parhaiten tietää, voithan tilata molemmat ja halutessasi myydä toiset vaikka Babyidean kirppiksellä kokeilun jälkeen :)

Muoks, niin juu, painijamalli on takaakin korkeampi, eli tukee enemmän sieltä.

Mulla on se tieto, että maidon tulon ja rinnan tyhjenemisen kannalta paras malli on sellainen, että on vain toisella puolella se alusosa (ei siis tuollainen kolmion mallinen).

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla on se tieto, että maidon tulon ja rinnan tyhjenemisen kannalta paras malli on sellainen, että on vain toisella puolella se alusosa (ei siis tuollainen kolmion mallinen).

Ei toi materiaali kyllä ainakaan paina rintaa, se on niin joustavaa.

Ai, en ole huomannut mitään eroa.

Mutta tuo toinen malli on helpompi huitaista kiinni yhdellä kädellä. Ainakin minun mielestä.
Lisäksi, jos on ollut avonainen pusero päällä, niin ei ole niin kauhean alaston olo, kun siinä on se rintsikan osa.

Mutta tuo toinen malli on helpompi huitaista kiinni yhdellä kädellä. Ainakin minun mielestä.
Lisäksi, jos on ollut avonainen pusero päällä, niin ei ole niin kauhean alaston olo, kun siinä on se rintsikan osa.

Mun mielestä ainakin noissa liiveissä oli ihan yhtä helppo aukaisu ja kiinnitys luukulla. Painijamalli on ärsyttävämpi pukea päälle, mutta tukevampi kuin tuo toinen. Toisessa voi säätää olkaimia, ja mulla ainakin tuli siinä mukana myös jatkopala sinne taakse, vaikken sitä kyllä tarvinnut. Mun mielestä siinä toisessa olisi saanut olla ainakin isojen rintojen koossa kolme hakasta rinnakkain, eli mahd. korkea takaosa, niissä oli vain kaksi, tai leveämmät olkaimet. Kummatkin on mukavat pitää yölläkin. Mutta minun mielestäni kummatkaan ei kuitenkaan ole imetysliiveissä sieltä ihan kaikken tukevimmasta päästä, joten painava rinta saattaa tarvita enemmän tukea. Mutta mukavimmasta päästä ne ovat ehdottomasti, yöimetyksiä varten hyvät kun eivät paina mistään suunnasta.

Sitten mulla oli tuon merkkinen sporttiliivi, kun sellaista kehuttiin ihan kamalasti. Ostin oman kokoni mukaan, ja jestas sentään kun tuntui ettei tue yhtään mitään ja on aivan liian iso :D Ihan kuin olisi ollut liian löysä ja lerpahtanut uikkari päällä (tiedän miltä sellainen tuntuu, koska äitiysuikkarini oli loppujen lopuksi sellainen :ashamed: :D )

Mulla on ollu noita kolmansia eli perus-drop cupeja ja tykkäsin ihan sikana!! Yhdet pitsiliivitkin oli, mutta ne ei jotenkin istunu mulle ja ne jäi sitten lähinnä hienostelukäyttöön kun kävin esim. kaverilla saunomassa niin laitoin "paremmat" liivit.

Alkuperäinen kirjoittaja siperia:

Mun mielestä ainakin noissa liiveissä oli ihan yhtä helppo aukaisu ja kiinnitys luukulla. Painijamalli on ärsyttävämpi pukea päälle, mutta tukevampi kuin tuo toinen. Toisessa voi säätää olkaimia, ja mulla ainakin tuli siinä mukana myös jatkopala sinne taakse, vaikken sitä kyllä tarvinnut. Mun mielestä siinä toisessa olisi saanut olla ainakin isojen rintojen koossa kolme hakasta rinnakkain, eli mahd. korkea takaosa, niissä oli vain kaksi, tai leveämmät olkaimet. Kummatkin on mukavat pitää yölläkin. Mutta minun mielestäni kummatkaan ei kuitenkaan ole imetysliiveissä sieltä ihan kaikken tukevimmasta päästä, joten painava rinta saattaa tarvita enemmän tukea. Mutta mukavimmasta päästä ne ovat ehdottomasti, yöimetyksiä varten hyvät kun eivät paina mistään suunnasta.

Sitten mulla oli tuon merkkinen sporttiliivi, kun sellaista kehuttiin ihan kamalasti. Ostin oman kokoni mukaan, ja jestas sentään kun tuntui ettei tue yhtään mitään ja on aivan liian iso :D Ihan kuin olisi ollut liian löysä ja lerpahtanut uikkari päällä (tiedän miltä sellainen tuntuu, koska äitiysuikkarini oli loppujen lopuksi sellainen :ashamed: :D )

Urheiluliiveistä vinkkaan Shock Absorber -liivit. Oikeesti tukee ja toimii. :D

Mä taidan tilata vain yhdet ja katsoa riittääkö toi tuki mulle. En mä nyt ihan mikään dolly parton ole, mutta tiedä, miksi tässä imetyksen myötä ryhtyy. :laugh: Pitää sit käydä hakemassa tukevammat jostain liivikaupasta, kun vauva on syntynyt. Ajattelin vaan, et pitää sairaalaan jotkut saada, kun joka paikassa sanotaan, et sairaalakassiin imetysliivit... :xmas:

Mä ostaisin mieluummin ihan triumphin liivejä. Mulla oli noita Carriwelin liivejä kahdet. Oli aika hentoa materiaalia. Mun mielestä triumphin liivit tuki paremmin. Öisin oli nämä hyvä

http://www.amauti.fi/cat/product_details.php?p=184 .

Ostin tuollaiset varalle ennen kuin vauva syntyi ja olivat aluksi hyvät. Mutta sitten kaipasin enemmän tukea, ja liivikaupasta kaarituelliset imetysliivit, joka oli paras ostos.

Alkuperäinen kirjoittaja ä:
Mä ostaisin mieluummin ihan triumphin liivejä. Mulla oli noita Carriwelin liivejä kahdet. Oli aika hentoa materiaalia. Mun mielestä triumphin liivit tuki paremmin. Öisin oli nämä hyvä

http://www.amauti.fi/cat/product_details.php?p=184 .

Ostin tuollaiset varalle ennen kuin vauva syntyi ja olivat aluksi hyvät. Mutta sitten kaipasin enemmän tukea, ja liivikaupasta kaarituelliset imetysliivit, joka oli paras ostos.

Imetys aikana oli D-kuppi.

Yhteistyössä