Hei auttakaa

jumissa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 13:01 kookosta kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 12:49 kuha kirjoitti:
nyt multa puuttuu luu että saan sen hakun tehtyä. mä en aluks tajunnu et sillä hopeeavaimella saa ne kultaset arkutkin auki :ashamed: mä en löydä kummastakaan mustasta huoneesta mitään,en siitä mis on avain,enkä siit minkä lattias on reikiä.. :whistle:
Luu puuttuu tääläkin ja taas jäin jumiin :kieh:

Hitsi kun tästä on vielä niin vaikea selittää missä on jumissa. Joka tapauksessa olen löytänyt 21 tavaraa ja yritän pähkäillä miten saan tavaran pois metalli kuution päältä joka vaan tulee miun luokseni ja magneetilla sitä vetelen.

Noniin, valitus auttoi, tajusin että noita kuutioita voi siirrella työntämälläkin :LOL:
Olen nyt tässä kohtaa... Ensimmäisen huoneen metallikuutin päältä sain tavaran, mutta miten saan sen toisen? Mihin se pitää viedä?
 
jumissa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 20:19 jumissa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 13:01 kookosta kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 12:49 kuha kirjoitti:
nyt multa puuttuu luu että saan sen hakun tehtyä. mä en aluks tajunnu et sillä hopeeavaimella saa ne kultaset arkutkin auki :ashamed: mä en löydä kummastakaan mustasta huoneesta mitään,en siitä mis on avain,enkä siit minkä lattias on reikiä.. :whistle:
Luu puuttuu tääläkin ja taas jäin jumiin :kieh:

Hitsi kun tästä on vielä niin vaikea selittää missä on jumissa. Joka tapauksessa olen löytänyt 21 tavaraa ja yritän pähkäillä miten saan tavaran pois metalli kuution päältä joka vaan tulee miun luokseni ja magneetilla sitä vetelen.

Noniin, valitus auttoi, tajusin että noita kuutioita voi siirrella työntämälläkin :LOL:
Olen nyt tässä kohtaa... Ensimmäisen huoneen metallikuutin päältä sain tavaran, mutta miten saan sen toisen? Mihin se pitää viedä?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 20:31 jumissa kirjoitti:
Olen nyt tässä kohtaa... Ensimmäisen huoneen metallikuutin päältä sain tavaran, mutta miten saan sen toisen? Mihin se pitää viedä?
Mene siihen toisen kanuunan huoneeseen ja suuntaa kanuunaeteenpäin ja ammu. Mene sitten katsomaan mihin kohtaa ammus osuu sielä kuutioiden luona ja siirrä toinen kuutio siihen kohtaa ja ammu uudestaan.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 19:59 kuha kirjoitti:
siis mä en pääse tosta huoneesta mistä sen pullon saa,mulla loppuu aika koko ajan kesken :'(
siis porukoiden koneella pääsin siitä (kunnon pöytäkone hiirineen päivineen) mut heti ku pääsin,niin jouduin lähtee kotiin ja nyt täl omalla läppärillä ei oo taas mitään toivoo päästä :/ :headwall: pakko ostaa tätä peliä varten hiiri et saan mielenrauhan :xmas:
 
jumissa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 20:49 kookosta kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 20:31 jumissa kirjoitti:
Olen nyt tässä kohtaa... Ensimmäisen huoneen metallikuutin päältä sain tavaran, mutta miten saan sen toisen? Mihin se pitää viedä?
Mene siihen toisen kanuunan huoneeseen ja suuntaa kanuunaeteenpäin ja ammu. Mene sitten katsomaan mihin kohtaa ammus osuu sielä kuutioiden luona ja siirrä toinen kuutio siihen kohtaa ja ammu uudestaan.
Mun ammukset ei lähde pois siitä huoneesta, vaan räjähtävät siihen seinään. Vai olenkohan väärällä kanuunalla?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 21:22 jumissa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 20:49 kookosta kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 20:31 jumissa kirjoitti:
Olen nyt tässä kohtaa... Ensimmäisen huoneen metallikuutin päältä sain tavaran, mutta miten saan sen toisen? Mihin se pitää viedä?
Mene siihen toisen kanuunan huoneeseen ja suuntaa kanuunaeteenpäin ja ammu. Mene sitten katsomaan mihin kohtaa ammus osuu sielä kuutioiden luona ja siirrä toinen kuutio siihen kohtaa ja ammu uudestaan.
Mun ammukset ei lähde pois siitä huoneesta, vaan räjähtävät siihen seinään. Vai olenkohan väärällä kanuunalla?
Jos pystyt ampumaan vaan kerran sillä kanuunalla huoneessa käydessä niin olet oikeassa huoneessa. Se kanuuna pitää kääntää yläasentoon ensin. nappula löytyy huoneesta joka on lähellä niitä metalli kuutioita.
 
jumissa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 21:25 kookosta kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 21:22 jumissa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 20:49 kookosta kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 20:31 jumissa kirjoitti:
Olen nyt tässä kohtaa... Ensimmäisen huoneen metallikuutin päältä sain tavaran, mutta miten saan sen toisen? Mihin se pitää viedä?
Mene siihen toisen kanuunan huoneeseen ja suuntaa kanuunaeteenpäin ja ammu. Mene sitten katsomaan mihin kohtaa ammus osuu sielä kuutioiden luona ja siirrä toinen kuutio siihen kohtaa ja ammu uudestaan.
Mun ammukset ei lähde pois siitä huoneesta, vaan räjähtävät siihen seinään. Vai olenkohan väärällä kanuunalla?
Jos pystyt ampumaan vaan kerran sillä kanuunalla huoneessa käydessä niin olet oikeassa huoneessa. Se kanuuna pitää kääntää yläasentoon ensin. nappula löytyy huoneesta joka on lähellä niitä metalli kuutioita.

Vielä yksi kysymys ja sitten luovutan, jos ei onnistu. Nyt saan ammutuksi, mutta minulle ei jää mitään jälkeä sinne, että mihin kohtaan olen ampunut... JA KIITOS vastauksista!
 
jumissa
[/quote]
Jos pystyt ampumaan vaan kerran sillä kanuunalla huoneessa käydessä niin olet oikeassa huoneessa. Se kanuuna pitää kääntää yläasentoon ensin. nappula löytyy huoneesta joka on lähellä niitä metalli kuutioita.

[/quote]


Vielä yksi kysymys ja sitten luovutan, jos ei onnistu. Nyt saan ammutuksi, mutta minulle ei jää mitään jälkeä sinne, että mihin kohtaan olen ampunut... JA KIITOS vastauksista!
[/quote]

ONNISTUI!!!
 
Siis voi *piip* tuota kivipäätä \|O

Jään siihen kokoajan jumiin.

Helskutti, jääköön tältä päivältä. Koitetaan huomenna uudestaan (minähän PÄÄSEn tuon pahuksen pelin vielä joskus läpi :kieh: )
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 22:08 kookosta kirjoitti:
Siis voi *piip* tuota kivipäätä \|O

Jään siihen kokoajan jumiin.

Helskutti, jääköön tältä päivältä. Koitetaan huomenna uudestaan (minähän PÄÄSEn tuon pahuksen pelin vielä joskus läpi :kieh: )
Siellä ekassa kerroksessa ne portaat oli siellä vasemmassa reunassa ja takaosassa. Tokakerroksessa taas oikeassa reunassa ja takaosassa.
Yhtä sokkona naputtelemista se oli mullakin... Tsemppiä vain huomiselle yritykselle :hug: =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 08:50 toivoton yritys kirjoitti:
Millä siitä ekasta huoneesta saa ne tavarat,. ne ei tuu näkyviin ellei sinne päästä vettä ja niitä ei saa kun vesi on tullut.
Sillä magneetilla "imet" ittes sinne saareen. Ja sit se nuoli on kans "terästä" eli siihen magneetin suuntaamalla pääset pois =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 09:48 Anukaisu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 09:47 toivoton yritys kirjoitti:
joo ehdin ton jo ratkastakin, mutta saitko sen viimeisen kuun jollain?
Joo, siellä huoneessa, jossa on se teräskivistä tehty hymynaama keskellä - on siel vasemmassa alakulmassa teräskivi. Sun täytyy se raahata mukanas siihen samassa huoneessa oikeassa yläosassa olevaan pyörteeseen
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 10:25 kata kirjoitti:
Pliiiiiis kertokaa joku:
miten pääsen sytyttämään vasemman alakulman soihdun kultaisen avaimen huoneessa???

Aaargh, oon ollut jumissa eilisillasta asti...
Juu, jo eilen huomasin, et ainakin joku tätä kyseli, mutta minä en valitettavasti muista tuota... :ashamed:
Toivottavasti selvität tien, tai joku muu auttaa sua :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 10:39 Anukaisu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 10:25 kata kirjoitti:
Pliiiiiis kertokaa joku:
miten pääsen sytyttämään vasemman alakulman soihdun kultaisen avaimen huoneessa???

Aaargh, oon ollut jumissa eilisillasta asti...
Juu, jo eilen huomasin, et ainakin joku tätä kyseli, mutta minä en valitettavasti muista tuota... :ashamed:
Toivottavasti selvität tien, tai joku muu auttaa sua :)
Voi harmi. :)
Muistaisitko tipahditko sinne ylhäältä päin vai kävelitkö vaan oviaukosta sisään?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 09:44 Anukaisu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 08:50 toivoton yritys kirjoitti:
Millä siitä ekasta huoneesta saa ne tavarat,. ne ei tuu näkyviin ellei sinne päästä vettä ja niitä ei saa kun vesi on tullut.
Sillä magneetilla "imet" ittes sinne saareen. Ja sit se nuoli on kans "terästä" eli siihen magneetin suuntaamalla pääset pois =)
Mä en nyt tajua tätä... :(
Eli sain sillä sormella ja "magneettilaatikolla" napautettua joen sen kivikäden ja ekan huoneen väliin ja nyt ei aivot raksuta..
Kultainen avainkin puuttuu yhä, kun en saa sitä yhtä soihtua sytytettyä..

JELP!! :D
 

Yhteistyössä