Hei äidit! Liikenisikö pari vinkkiä :o)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana tällä kertaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana tällä kertaa

Vieras
Nyt kysyisin semmoisia vinkkejä, vaikka tiedän, että näitä on kysytty täällä ennenkin (mutta kun en muista, mitä niissä oli enkä löytänyt hakemalla), ETTÄ:

Mitä mä veisin tuliaisiksi sairaalaan, kun oon menossa katsomaan tänään syntynyttä vauvaa? :D Mulla on jo vauvalle juttuja ja äidille suklaata ja kukkiakin haen (tämä äiti tykkää kukista), mutta veisin vielä jotain muutakin, jos joku tietäisi, että mitä siellä sairaalassa ollessa eniten kaipaa?

Ensisynnyttäjä on, joten joutunee muutaman päivän siellä olemaan. Varmasti sitä väsyttää, mutta veisinkö jotain ajanvietettä vai mitä?

Vinkkejä. Mitä itse kaipasit eniten?

Mä veisin kukkia vain siinä tapauksessa, että ovat perhehuoneessa. On paljon ihmisiä, jotka ei syystä tai toisesta siedä kukkien tuoksua. Juuri sellainen henkilö voi olla tämän äidin huonekaverina.

Joku lehti voisi olla kiva luettavaksi.

mä en kyl veis muuta ku vaik jonkun lehden ja sanoisin et tuon sitte kotiin enempi. musta ainakin oli inhottava raahata sieltä kukkia sun muita pois kun kotiuduttiin. kotona niistä kukista sun muista nauttii paljo enempi ku sairaalan sängyssä, minä siis, muista en tiedä.

Mulla ainakin oli pirun tylsää sairaalassa joka kerralla, eli lukemista ja ristikoita, tai vihko mihin voi kirjottaa tunteita ja tuntemuksia uudesta perheenjäsenestä.
...mie luin ekan synnytyksen jälkeen schindlerin listan sairaalassa, olin siellä kolme päivää... Sen verran tylsää oli... Ristikoitaki kerkesin tehdä, ja kaikki juorulehdet lukasta...

Hmm... ok, kiitoksia vinkeistä. Taidan kysätä vielä tuoreelta isäpapalta, että veikö se jonkun kirjan jo, vai veisinkö jotain lukemistakin.

Mulla on onneks se hyvä tilanne, että vaikka veisinkin sille kaikki tonne jo nyt niin voidaan niitä siellä katsella, mut mä voin sitten käydä heittämässä vaikka itse ne tavarat niille kotiin, niin ei tarvitse niiden sitten kantaa niin paljon sieltä sairaalalta vauvan kera. :) Mä en sitten taas pääse niille kotiin katsomaan moneen viikkoon, niin mieluummin vien nyt ja sitten vien ne vielä kotiin niitä valmiiksi odottamaan.

Yhteistyössä