Hei äidit jotka olette noin 40v. ja nyt raskaana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Milja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
.. mutta vastaan kuitenkin, eli sain esikoiseni 37-vuotiaana ja kuopuksen 40-vuotiaana. Molempien raskauksien aikana voin erinomaisesti, mitä nyt pahoinvointi oli alussa aika järkkyä, ja sanoisin, että toisen aikana jaksoin jopa paremmin kuin ekan. Liekö syynä se, että "poikamasu" oli jotenkin helpompi kantaa, tytöstä tuli enemmän liitoskipuja jne. Paria päivää ennen kuin lähdettiin kuopusta synnyttämään, tein vielä pitkän kävelylenkin, ekan kanssa en olisi jaksanut enää, jalat ja masu tuntuivat jotenkin raskaammilta.

Toisella "yrittämällä" tulin raskaaksi molemmilla kerroilla.

Mä olin muutama vuosi sitten 40v. ja raskaana :).
Töissä oli vaikeaa jaksaa kun oli supistelua n. vkosta 15 ja työ raskasta fyysistä työtä.Muuten raskaus sujui hyvin,lapsi syntyi täysiaikasena ja synnytys oli nopeahko,helppo.
Ennestään oli 11v. tyttö.
Kummallakin kerralla tulin parissa kuukaudessa raskaaksi.

raskaus sujui kuten muutkin raskauteni oli sujuneet. paitsi että olin hirmu väsynyt. raskaaksi tulin heti kun alettiin yrittämään. muut lapset oli 16, 15, 13,12,4 vuotiaat. vauva arki olikin sitten todella helppo. hyvin jaksoin, kun en enää nipottanut joka asiasta kuten silloin kun ensimmäisiä lapsiani sain

Onko raskaus sujunut hyvin? Joo, n. 12 viikon kieppeillä alkoi pahoinvointi ja nyt lopussa ollu säännöllisesti.
Kuinka koet oman jaksamisesi? Hyvin olen jaksanut mielestäni. Esikoisen kanssa oli vähän vaikeampaa.
Minkä ikäisiä lapsia sinulla jo on, jollet odota ensimmäistäsi? 9v tyttö
Kauanko kesti raskaaksi tulo? Tämän kans heti ekalla :)

Esikoisen sain 28vuotiaana ja tän 36vuotiaana.

Yhteistyössä