*Hehkutusta* Me päästään huomenna miehen kanssa elokuviin!!

  • Viestiketjun aloittaja Tipu Topakka
  • Ensimmäinen viesti
Tipu Topakka
Ihanaa! Meillä on yleensä aivan liian vähän yhteistä aikaa, eikä tukiverkkoa tähän asti. Nyt appi on uskaltanut alkaa hoitamaan lapsia, joten me saatiin vihdoinkin "lapsenlikka". JIPPII!!!!
 
Onnea vapaaillasta :D Ja pitäkäähän hauskaa =)

Mä olen menossa leffaan perjantaina, en tosin miehen kanssa. Miehen kans ollaan kaksin viikon päästä kun appi vie mukelot Tallinnaan :whistle:

Muoks. Twilightia mäkin oon menossa katsomaan :heart: :heart: :heart:
 
Finttu
Mä just ehdottelin miehelle, et mentäiskö huomenna leffaan, kun ei olla oltu pariin vuoteen ja ei varmaan päästä seuraavaan kolmeen vuoteen ainakaan, kun lapsenvahdit on hiukan kiven alla ja vielä olen yhtenä kappaleena.
Ja eiks huomenna oo kaikki leffat vaan 5?.
 
Tipu Topakka
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Mä just ehdottelin miehelle, et mentäiskö huomenna leffaan, kun ei olla oltu pariin vuoteen ja ei varmaan päästä seuraavaan kolmeen vuoteen ainakaan, kun lapsenvahdit on hiukan kiven alla ja vielä olen yhtenä kappaleena.
Ja eiks huomenna oo kaikki leffat vaan 5?.
No nyt sit menoks!
 
Solina
Mekin oltiin lauantaina miehen kanssa katsomassa toi samainen leffa, ja sitten syömässä. Eka kerta.... öö reiluun neljäänvuoteen. Ja nyt saatiin mummo lapsenvahdiksi.

Oli kyllä kivaa. Ja hyvä leffa. Pitäisi vissiin etsiä kirjasto kortti ja käydä katsomassa löytyisikö sieltä sitä kirja sarjaa
 

Yhteistyössä