hehkutusta liittyen tupakointiin!!! =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jybis

Aktiivinen jäsen
18.12.2006
9 237
0
36
ti no,sen lopettamiseen!!
Nyt jo 5. savuton päivä menossa,eikä ees tee mieli!!hitto et oon ylpee itestäni :saint:
lopettaminen ei oo ikinä ollu mulle helppoa,mut nyttuntuu et tää oli tässä.
mullaon aski ja tikut tuossa pöydällä "niinkun ennen",tuhkista en opo heittäny pois.
nikotinistille toimii käänteis psykologia mitä parhaiten :laugh:

ONNEA ja hyvää jatkoa. Kaveri lopetti ja sanoi ettei ole edes ennen käsittäny miten pahalle heillä haisi kun vielä poltti. Ja ruokakin alko maistua ihan erilaiselta. Älä anna periksi!

Hyvä,onnea sulle!
Kyllä se siitä,kohta huomaat ettet enää edes laske tupakoimattomia tunteja,päiviä...
Mulla on takana jo puol vuotta savuttomana ja olen tosi ylpeä!

Upeeta! Mahtavaa! :D

Se on muuten totta,että kun sä tiiät et sul on siinä sitä tupakkia saatavilla,niin sen voi helpommin jättää sytyttämättä.. Mutta jos heität kaikki pois,niin tolkuton halu röökille iskee. Ainakin mulla toimi, ja nyt ollu jo yli 3v polttamatta B) Enkä muuten sauhuttele ennää ikinä!

Alkuperäinen kirjoittaja NovemberRain:
Upeeta! Mahtavaa! :D

Se on muuten totta,että kun sä tiiät et sul on siinä sitä tupakkia saatavilla,niin sen voi helpommin jättää sytyttämättä.. Mutta jos heität kaikki pois,niin tolkuton halu röökille iskee. Ainakin mulla toimi, ja nyt ollu jo yli 3v polttamatta B) Enkä muuten sauhuttele ennää ikinä!

näinhän se juuri menee!!
sama kun söin aikasemmin ihan sikana namia,nyt kun ukko on raahannu halvan tehtaanmyymälästä kaiken näköstä nappulaa niin pari salmiakkia tai lakua otan tuolta joskus iltasin (yleensä meni pussi tai pari)..ne kaikki karkit on tuossa käden ulottuvilla lasipurkeissa. :laugh:

terapiaa siis!!

sitä ihmettelen että oon nää kaikki päivät ollu vaan kotona,pari kertaa käyny kaupoissa...ja siltikään en oo polttanu.yleensä sitä tulee poltettua ketjussa kun ei ole tekemistä.
Ja koska tiedän itse 7vuotta polttaneena ettei eroon pääseminen oo helppoa niin en lähe tuomitsemaan sauhuttelijoita.Itseään ei voi pakottaa lopettamaan..tai voimutta lopputulos huono.Inspis pitää tulla jostain muualta :heart:

Yhteistyössä