"vieras"
Kiitos, siitä jo aikaaVau sullekin, ja onnea näin jälki(?)käteen.
Kiitos, siitä jo aikaaVau sullekin, ja onnea näin jälki(?)käteen.
Sanoin epäselvästi Mielelläni tahtoisin tehdä sitä ne seuraavat 40 vuottakin. Opiskelu on tapa saavuttaa se ura, ei itsetarkoitus, minulle siis Kuuntelin mitä nämä kaksi olivat tehneet ja kuulosti kyllä juuri sentapaiselta, mitä voisin itse tehdä. Tutkijanuraa tosin voi hidastaa elämäntilanne, mutta se on sen ajan ongelma.Tämä on juuri se ongelmakohta mitä yritän tuoda esille. IMHO olennaista ei ole se mitä nuori aikuinen X haluaa opiskella 5 vuotta vaan se, mitä hän kuvittelee jaksavansa tehdä 40 vuotta.
Suomi ei niinku ole tunnekieli En koe olevani itseni kun kirjoitan suomeksi, tai edes puhuessani suomea. Englanniksi osaan ilmaista itseäni selvemmin, osaan tuoda esille nyansseja ja sävyä. Suomeksi olen aika töksähtelevä kuten tästäkin ketjusta taas näkee.hei ja vau! hienosti mennyt!
(ihmettelen miksi et odottanut äidinkielestä M:ää parempaa liittynee ehkä siihen, että ruotsi äidinkielenäsi ja enkulla pitkään kommunikoineena aliarvioit sun osaamisen. kirjoitat meinaan ihan täydellistä suomea ja tekstin sisällöllähän siinä on se suurin merkitys ja sen sä osaat.)
Enpä minäkään niin kauhean vakavissani heittänyt. Pyydän anteeksi sen viestin kirjoittaneelta jos se häntä loukkasi, jos hän ketjua yhä lukee.No eiköhän tuo nyt ollut tuollain kevyellä mielellä heitety, että heillä ei ainakaan pitänyt paikkaansa. Ja saa kai täällä muutkin kommentoida mitä tahtoo, kuin sinä? Muutaman päivän aikansa sun juttujasi lukeneena, vaikutat todella suvaitsemattomalta ja ylimieliseltä.