Kyllä mä aijon jatkossakin laittaa lahjat kuusen alle ennen aattoa, kivahan niitä on katella. Voin jopa tehdä niin, että aatto aamuna saa jo avatakkin jonkun lahjan :O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ja sieltä ilmestyi Wieruus taas komppaamaan, kuinka sattuikaan? Alkaa ihan oikeasti kohta ärsyttämään näiden kahden itsekeskeinen show. Olisi edes jotain sanottavaa. Ja joo,ei mullakaan ole, joten poistun.
Ilmeisesti näin on. Pitää ensi vuonna olla tarkempi ja olla aina erimieltä kuin muut, joka pirun asiassa.Hölmö, sä et saa peesata yhtään ketään :xmas:
Sun täytyy kehittää sellaiset mielipiteet, ettei kellään muulla oo samanlaisia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vätti Räsynyt;29367772:Kyllä mä aijon jatkossakin laittaa lahjat kuusen alle ennen aattoa, kivahan niitä on katella. Voin jopa tehdä niin, että aatto aamuna saa jo avatakkin jonkun lahjan :O
Meillä avataan kaikki paketit jo aattoaamuna
Eivät muuten kerkeä niillä touhuta mitään, kun menevät sitten isälleen ja ovat siellä monta päivää.. Ei se kivaa ole, että joululahjat kerkeis vain avata ja niillä sais sit vasta leikkiä monta päivää joulun jälkeen.. Se vasta kiusaamista oliskin....
kyllä Joulu kieltämättä tuo esiin ihmisen yksinäisyyttä ja korostaa sitä, jos kaikki ei elämässä olekaan hyvin, sen huomaa täällä selvästi kun tulee tälläisiä vihaa sylkeviä kommentteja joka keskusteluun.
minun mielestä heitä kiusataan ihan koko aika.Kommenttini oli lähinnä sarkasmia, jos et ymmärtänyt? Vihaa sylkeviä, mitä ihmettä?
Olen ennenkin ihmetellyt tämän parivaljakon tapaa kiusata ihmisiä rivien välistä tällä palstalla, ja jos nyt kommentoin jotain näihin tyhjänpäiväisiin väittelyihin, niin minusta tehdään se syyllinen? Tää on niin klassista "koulukiusaamistyylistä" kiusaamista. Jos kf:lle tai Wieruudelle sanoo jotain heidän kommenttiensa vastaista, saa heti hirveän hyökkäyksen molemmilta ja myös muutamalta muulta mustalta nikiltä. Aika kummallista sisäpiirimeininkiä. Aletaan haukkua niitä jotka aidosti ihmettelevät näitä provo-aloituksia. No minä hiljenen. Jatkakaa te, jotka olette aina oikeassa, ja kaikki harmaat voi haukkua pois ketjuista.
Kommenttini oli lähinnä sarkasmia, jos et ymmärtänyt? Vihaa sylkeviä, mitä ihmettä?
Olen ennenkin ihmetellyt tämän parivaljakon tapaa kiusata ihmisiä rivien välistä tällä palstalla, ja jos nyt kommentoin jotain näihin tyhjänpäiväisiin väittelyihin, niin minusta tehdään se syyllinen? Tää on niin klassista "koulukiusaamistyylistä" kiusaamista. Jos kf:lle tai Wieruudelle sanoo jotain heidän kommenttiensa vastaista, saa heti hirveän hyökkäyksen molemmilta ja myös muutamalta muulta mustalta nikiltä. Aika kummallista sisäpiirimeininkiä. Aletaan haukkua niitä jotka aidosti ihmettelevät näitä provo-aloituksia. No minä hiljenen. Jatkakaa te, jotka olette aina oikeassa, ja kaikki harmaat voi haukkua pois ketjuista.
:hug: Rakkauden täyteistä joulua sinulle ja perheellesi!Kommenttini oli lähinnä sarkasmia, jos et ymmärtänyt? Vihaa sylkeviä, mitä ihmettä?