Heh, naisetkin katsovat rintojani kateellisuuttaan

  • Viestiketjun aloittaja muodokas
  • Ensimmäinen viesti
"jee"
Kyllä mäkin ajattelen että tollaset vahtaamiset johtuu just kateudesta eikä mistään muusta.
Mulle ollaan kateellisia esimerkiksi melkein takapuoleen asti ulottuvasta rastaletistä ja parista naamalävistyksestä. Siihen malliin katsotaan.
 
"Joo"
[QUOTE="jee";23020769]Kyllä mäkin ajattelen että tollaset vahtaamiset johtuu just kateudesta eikä mistään muusta.
Mulle ollaan kateellisia esimerkiksi melkein takapuoleen asti ulottuvasta rastaletistä ja parista naamalävistyksestä. Siihen malliin katsotaan.[/QUOTE]

Mä katsoisin siihen tyyliin et "miks helv... jollain on tuollaiset rastat, peseeks se niitä koskaan ja onkohan sillä täitä. Ja miks jonkun pitää ottaa lävistyksiä, mitään persoonallista siinä ei ainakaan ole kun niitä on jo joka toisella."
Et se siitä kateellisuudesta...
 
[QUOTE="Minä";23020826]Miks yleisesti luullaan että kaikki miehet tykkää isoista rinnoista? Tiedoksi: MINÄ OLEN MIES ENKÄ PIDÄ ISOISTA RINNOISTA!!!!!!![/QUOTE]

Mä kyllä ihmettelen samaa. Eikä kaikkia miehiä niin kauhiasti kiinnosta kattella naisten tissejä vaan he kattelevat perseitä.
 
"hih"
voihan joku katsoa ihan oikeasti kateellisenakin, mutta eiköhän myös kaikkea outoa, noloa ja ällöttävää ihmisten tule pällisteltyä :) Eli ihan riippuu miten rintasi kannat ja miten kukin ihminen suhtautuu kyseiseen tyyliin/rintamalliin.

onhan tämäkin toki yksi tapa kohentaa itsetuntoa...
 
"hmm"
Kyllä mä katson rintoja, vaikka ihan hetero olenkin. Ylävartalo on kaunis, niin miehillä kuin naisilla jos se on kantajalleen sopiva, tai tuotu hyvin esiin. Eikä siinä ole yhtään kateutta. Muutamalla ystävälläni on ihan mahtavat tissit! Oon kyllä nillekin niitä kehunu. Tottakai ottaisin semmoiset itselleni, mut mullakin on aika kivat kyllä.

Mut joskus näkee kyllä myös kun ihmiset katsoo pahasti. Mut ei suinkaan kaikki katsominen oo sitä, on ihmettelyä ja ihastelua myös.
 

Yhteistyössä