Heh, naisetkin katsovat rintojani kateellisuuttaan

  • Viestiketjun aloittaja muodokas
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
jaaniinno, miten kukin tuon tyrkyllä olemisen mieltää? onko se niin, että jos rintava nainen pukeutuu istuvaan paitaan, joka myötäilee kurveja niin onko hän silloin tyrkky? itse en voi sietää sellaisia säkkipaitoja, joten mulla on ylensä vartalonmyötäsiä paitoja päällä, ja minulla on myös isot rinnat. joku varmaan tuolla kaupassa ajattelee, että tuo esittelee tissejään, mutta ei se minua haittaa, ajatelkoot. sitäpaitsi onhan pienirintaisellakin oikeus pukeutua vartalonmyötäseen paitaan, tuubitoppeihin,naruolkaimisiin toppeihin, v-kaula-aukkoisiin paitoihin yms,yms. miksi siis isorintainen ei voi pukeutua samalla tavalla?
Kyllä eri vartalotyypeille sopii erilaiset vaatteet. Minusta esimerkiksi pienirintaiselle ei todellakaan sovi matala v-aukko tai yleensäkään matala-aukkoiset paidat. Ne korostavat pienirintaisuutta huonolla tavalla. Isorintaiselle tällaiset paidat taas sopivat. Poolokaulukset ja korkeat kaulukset taas korostavat isorintaisen rintoja huonolla tavalla kun taas pienirintaisille ne sopivat hyvin. Onhan kaikilla oikeus pukeutua miten haluaa, mutta jos pukeutuu tavalla, joka korostaa omaa vartaloa epäsopivalla tavalla ei pidä ihmetellä jos muilla herää ei-toivottuja mielikuvia.
 
"vieras"
[QUOTE="Minä";23020826]Miks yleisesti luullaan että kaikki miehet tykkää isoista rinnoista? Tiedoksi: MINÄ OLEN MIES ENKÄ PIDÄ ISOISTA RINNOISTA!!!!!!![/QUOTE]

Ja miksi yleisesti luullaan, että pienirintaiset naiset kärsivät rintojensa pienuudesta? Minä olen pienirintainen ja erittäin tyytyväinen rintoihini. Minulla ei ole koskaan ollut siitä mitään kompleksia tai kriisiä enkä ole koskaan toivonut niiden olevan yhtään isommat. Ei kaikkien tarvi olla samanlaisia.
 
[QUOTE="vieras";23023414]Kyllä eri vartalotyypeille sopii erilaiset vaatteet. Minusta esimerkiksi pienirintaiselle ei todellakaan sovi matala v-aukko tai yleensäkään matala-aukkoiset paidat. Ne korostavat pienirintaisuutta huonolla tavalla. Isorintaiselle tällaiset paidat taas sopivat. Poolokaulukset ja korkeat kaulukset taas korostavat isorintaisen rintoja huonolla tavalla kun taas pienirintaisille ne sopivat hyvin. Onhan kaikilla oikeus pukeutua miten haluaa, mutta jos pukeutuu tavalla, joka korostaa omaa vartaloa epäsopivalla tavalla ei pidä ihmetellä jos muilla herää ei-toivottuja mielikuvia.[/QUOTE]

miksi isoja rintoja ei saisi korostaa pukeutumisessa?
 
[QUOTE="vieras";23023414]Kyllä eri vartalotyypeille sopii erilaiset vaatteet. Minusta esimerkiksi pienirintaiselle ei todellakaan sovi matala v-aukko tai yleensäkään matala-aukkoiset paidat. Ne korostavat pienirintaisuutta huonolla tavalla. Isorintaiselle tällaiset paidat taas sopivat. Poolokaulukset ja korkeat kaulukset taas korostavat isorintaisen rintoja huonolla tavalla kun taas pienirintaisille ne sopivat hyvin. Onhan kaikilla oikeus pukeutua miten haluaa, mutta jos pukeutuu tavalla, joka korostaa omaa vartaloa epäsopivalla tavalla ei pidä ihmetellä jos muilla herää ei-toivottuja mielikuvia.[/QUOTE]

Tämä kommentti saa minut jotenkin vihaiseksi!

Miksi pieniä tissejä pitäisi hävetä ja piilottaa, mutta isojen avoin esittely on sitä vastoin toivottavaa?

Ja poolopaidat - ne on kyllä paholaisen keksintö! :attn: Jo poolopaidan ajattelemisesta tulee kuristava tunne kurkkuun. Kaulasta puristavat vaatteet ovat ainakin mun mielestä todella ikäväntuntuisia.
 
Isot rinnat tuo niska- ja hartiasäryn. Paidat voi olla muuten sopivia, mutta rintojen kohdalta kiristää tai ei mene edes kiinni. Rinnat näkyy vaikka päällä olis t-paita. Miehet varsinkin kännissä kattoo oikeudekseen kommentoida rintoja ja jopa yrittää ottaa niistä kiinni. Jotkut kommentoi jopa selvinpäin tai sitten katseesta huomaa mihin sitä kattotaan, silmät kun on ylempänä...

Vaikka mulla on ylipainoa, niin ikävä kyllä mun rinnat huomataan eikä ne kroppaan piiloon mene painon takia. Mä haluaasin puolet pois rinnoosta enkä jaksa uskoa, että painonpudotus muuttaas kuppikokoa niin paljon kuin haluaasin.
 

Yhteistyössä