Heeelppp!!!??

  • Viestiketjun aloittaja lukioonko
  • Ensimmäinen viesti
lukioonko
http://www.nettilukio.fi/fi/sisalto/nettilukio/01_index?n:selres=610909

miten ihmees voin päästä tonne, kun mulla todistus ihan mitä sattuu :'( , enkä tiiä onko tallessakaan...

AUTTAKAA!


P.s missä vois tenttiä peruskoulun ysin?
 
Keittiönoita
Mun mielestä sä voit ihan hyvin kysyä tuolta, mitä tehdä, kun peruskoulun päästötodistus ei ole enää tallessa. Voi varsin hyvin olla mahdollista, ettet siitä sitä kopiota tarvitsekaan...onhan siitä todistuksen saamisesta kuitenkin jo parikymmentä vuotta.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 20:32 mimmali kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 20:31 lukioonko kirjoitti:
en viitsi, kun meen jo 35...........
oot jo 35 etkä käyny kun peruskoulun,vai käsitinkö ihan väärin? :D
Mun mielestä tuossa ei ole mitään outoa! Tiedän monia, paljon vanhempiakin, joilla ei ole kuin peruskoulu käytynä...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 20:54 vieras kirjoitti:
Miksi lukioon menet? Kannattaisiko ammatti hankkia vai haaveiletko yliopisto-opinnoista?
Näin juuri.
Ap,minulla takana peruskoulu ja lukio,lukio ei kauheasti auttanut minua eteenpäin..Muilla ikäisilläni jo ammatti kun menivät amikseen.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 20:57 lukioonko kirjoitti:
En voi tällä hetkellä mennä kodin ulkopuolelle opiskelemaan :snotty: . Onko netin kautta mahdoll. suorittaa jokin muu?

Miksi et voi mennä opiskeleen kodin ulkopuolelle? Uskon, että menee hukkaan tuo lukion käyminen. Ikääkin sinulla jo. Voi olla, että lukio -opinnot voivat olla hankaliakin, kun et ole opiskellut pitkään aikaan ja voi käydä niin, että alkaa tympiä koko opiskelu. Hanki ammatti, jos sinulla joku kiinnostaa!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 21:03 lukioonko kirjoitti:
:attn: Mitäs ammattia netin kautta vois? Ei kaiketi mitään?
jotain etäopintojahan voi suorittaa mut kyllä nekin vaatii paikanpäällä käyntiä jonkin verran esim kerran kuussa? ihan villi arvaus kuinka usein, mut jotain tommosta.
 
lukioonko
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 21:07 Serendipity kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 21:03 lukioonko kirjoitti:
:attn: Mitäs ammattia netin kautta vois? Ei kaiketi mitään?
jotain etäopintojahan voi suorittaa mut kyllä nekin vaatii paikanpäällä käyntiä jonkin verran esim kerran kuussa? ihan villi arvaus kuinka usein, mut jotain tommosta.
Kyllä toki silloin tällöin pääsen paikanpäälle, mutta mistä lähtis ettiin kouluja?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 21:08 lukioonko kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 21:07 Serendipity kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 21:03 lukioonko kirjoitti:
:attn: Mitäs ammattia netin kautta vois? Ei kaiketi mitään?
jotain etäopintojahan voi suorittaa mut kyllä nekin vaatii paikanpäällä käyntiä jonkin verran esim kerran kuussa? ihan villi arvaus kuinka usein, mut jotain tommosta.
Kyllä toki silloin tällöin pääsen paikanpäälle, mutta mistä lähtis ettiin kouluja?
täällon jotain

http://www.amiedu.fi/index.cfm?action=opiskelu&template=
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 21:08 lukioonko kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 21:07 Serendipity kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 21:03 lukioonko kirjoitti:
:attn: Mitäs ammattia netin kautta vois? Ei kaiketi mitään?
jotain etäopintojahan voi suorittaa mut kyllä nekin vaatii paikanpäällä käyntiä jonkin verran esim kerran kuussa? ihan villi arvaus kuinka usein, mut jotain tommosta.
Kyllä toki silloin tällöin pääsen paikanpäälle, mutta mistä lähtis ettiin kouluja?
Ei ammattikouluja voi käydä netin kautta. Ammattikorkea -opintoja on kyllä monimuoto -opiskeluna, jossa suuri osa netin kautta, mutta ammattikorkeaan ei pääse ilman toisen asteen koulutusta.
 

Yhteistyössä