Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 14.12.2005 klo 17:47 Selenicereus kirjoitti:Kasviksista saa järjestään vitamiineja enemmän. Käy vaikka finelissä ja vertaa kummassa on esim. enemmän c-vitamiinia, appelsiinissa vai paprikassa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 15.12.2005 klo 09:38 yötär kirjoitti:Mun puolesta se saa sanoa mitä tahansa. Mä en puutu noihin vitamiini arvoihin. Joka tapauksessa hedelmät on terveellisiä, kysy vaikka keltä ravitsemusterapeutilta![]()
vastaanpas minäki ku ap. kysymyksen tänne heitinki =) eli kiitti vinkeistä, molemmille.. ja sille etenki joka siitä mineraalisuolasta mainitti =) ja itse syön hedelmiä hyvin pitkälti ku tykkään niiden mausta ja keveydestäAlkuperäinen kirjoittaja 15.12.2005 klo 17:29 Selenicereus kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 15.12.2005 klo 09:38 yötär kirjoitti:Mun puolesta se saa sanoa mitä tahansa. Mä en puutu noihin vitamiini arvoihin. Joka tapauksessa hedelmät on terveellisiä, kysy vaikka keltä ravitsemusterapeutilta![]()
Fineliä ne ravitsemusterapeutitkin käyttävät.. toki saat ottaa vitamiinisi vaikka purkista, mutta vihanneksissa vitamiineja/kuituja on monesti enemmän kuin hedelmissä. Ja etkö nimenomaan syö niitä vitamiinien vuoksi..? =)
Alkuperäinen kirjoittaja 15.12.2005 klo 19:17 vieras kirjoitti:vastaanpas minäki ku ap. kysymyksen tänne heitinki =) eli kiitti vinkeistä, molemmille.. ja sille etenki joka siitä mineraalisuolasta mainitti =) ja itse syön hedelmiä hyvin pitkälti ku tykkään niiden mausta ja keveydestävitamiinejä en syödessäni ole ajatellut
Hyvää joulua kaikille :xmas: :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja 15.12.2005 klo 17:29 Selenicereus kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 15.12.2005 klo 09:38 yötär kirjoitti:Mun puolesta se saa sanoa mitä tahansa. Mä en puutu noihin vitamiini arvoihin. Joka tapauksessa hedelmät on terveellisiä, kysy vaikka keltä ravitsemusterapeutilta![]()
Fineliä ne ravitsemusterapeutitkin käyttävät.. toki saat ottaa vitamiinisi vaikka purkista, mutta vihanneksissa vitamiineja/kuituja on monesti enemmän kuin hedelmissä. Ja etkö nimenomaan syö niitä vitamiinien vuoksi..? =)
Alkuperäinen kirjoittaja 15.12.2005 klo 22:27 yötär kirjoitti:Ok, mä luovutan. Ei mun tietämys piisaa näin pitkälle *nostaa kädet ilmaan* Mutta anna mun kuitenki pitää se uskoni että hedelmät on terveellisiä![]()