no en kyllä usko että se siitä johtuu..vai teetkö siis hed.soseetki ite?Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 20:39 äippä06 kirjoitti:Kyllä meillä kasvissoseita syödään jo kovasti mutta ne teen itse ja tuo hedelmäsose oli kaupan joten ajattelin et voisko johtua siitä?
Päärynäsosetta annoin. Se oli kyllä aika makeeta joten pitääpä kokeilla ite tehdä jotain toista makua.Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 20:50 äitix3 kirjoitti:\no en kyllä usko että se siitä johtuu..vai teetkö siis hed.soseetki ite?Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 20:39 äippä06 kirjoitti:Kyllä meillä kasvissoseita syödään jo kovasti mutta ne teen itse ja tuo hedelmäsose oli kaupan joten ajattelin et voisko johtua siitä?
mango on aika hyvää joten kokeile sitä tai sitten jokin toinen maku.
mikä se maku oli jota kokeilit?
Meillä ollaan kasvissoseita syöty jonkun aikaa (tehdään itse) ja hedelmistä ollaan maistettu banaania ja mangoa (banaanimössö muussattu suoraan banaanista, mango kaupan sosepurkista) ja tuo mango on uponnut poikaan vasta lähipäivinä (reilu viikko mangoa maisteltu), vaikka vieläkin ensimmäinen lusikallinen tuottaa ilmeen joka sanoo "mitä sä äiti yrität mulle oikeen syöttää?".Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 20:50 äitix3 kirjoitti:\no en kyllä usko että se siitä johtuu..vai teetkö siis hed.soseetki ite?Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 20:39 äippä06 kirjoitti:Kyllä meillä kasvissoseita syödään jo kovasti mutta ne teen itse ja tuo hedelmäsose oli kaupan joten ajattelin et voisko johtua siitä?
mango on aika hyvää joten kokeile sitä tai sitten jokin toinen maku.
mikä se maku oli jota kokeilit?