Heartbroken

  • Viestiketjun aloittaja Madonna
  • Ensimmäinen viesti
Madonna
Huomenta! Täälläpäs käydään vilkasta keskustelua..! Niin, eihän noi juniorit aina tiedä kaikkien sanojen käyttötarkoitusta ja niitä tulee sitte tungettua joskus vähän vääriin paikkoihin! Kannattais keksiä jotain muuta tekemistä, vaikka pyytää isä tai äiti mukaan ja mennä pulkkamäkeen vähän tuulettumaan...
 
Apple
Jaahas..Oliskohan se tältä päivältä tullut tarpeeks naputeltua...:) kun näyttäis jo siltä,että toistenkin ketjujen...Noh..Ihmiset...alkaa nykimään herneitä nenään.Eikä mun tarkoitus todellakaan ole provosoida...Vaan pointti oli että lapset vois pysyä lasten keskustelupalstoilla...Anteeks nyt kaameasti jos kalikka jonkun nilkkaan kalahti...;) sii juu..
 
Apple
Tuli mieleen,että ette ole missään muualla höpötelly tai yrittäny,kun täällä...?Vois olla hieman..Hmm..Helpompaa..?Tai sitten jos luotto riittää...Niin vaihtaisitte suorat nrot...?Tää oli vaan huomio...;)..Ei neuvo...I'll be back..
 
Apple
Ehhe..Totta,täytyyhän mun olla...Ihmisellähän ei voi olla kavereita samasta sukupuolesta...:)olimpa typerä...Kysekkään ei ollut tosin meidän nroitten vaihtamisesta..Mutta sehän nyt on pikkuerhe se..:)
 
Madonna
Huomenta! Olin eilen pikkujouluissa... tänään vähän väsy... =) Joo, en tiedä. Vaikuttaa siltä että kyseinen mies on päässy multa karkuun... Ei oo vissiin näkyny vähään aikaan!? Harmi... Vaikutti tosi namupalalle... ;)
 
Apple
Kukahan on sanonut että mulla on mies..?Sinähän sitä et voi tietää...Ja jos sattuu olemaan..Niin mikä estää lähtemästä?Good luck Madonna ja Lover elämiinne...Mulle tais ellien keskustelupalstan paskasade riittää...:)
 

Yhteistyössä