Heartbroken

  • Viestiketjun aloittaja Madonna
  • Ensimmäinen viesti
Madonna
Sori, otin ihan vaan tavallisen suihkun tällä kertaa... Ei ollu silloin horny olo, mutta nyt alkaa oleen... Mitähän sitä keksis..? Onko sulla tummat vai vaaleet hiukset, partaa?
 
Madonna
Joopa, joo... Hipelöin loukkaantuneena itteäni... En oikeen tiedä, yks sano kerran että mä näytän just Madonnalta, en sitte tiedä, ei nyt oikeen mun mielestä... Entä sä? Keltä sä näytät?
 
Madonna
Kiitos! Mulla on tapana aina kohdata sellasia ihmisiä jotka onnistuu loukkaamaan mua, enemmän tai vähemmän... Sopii toi aihe hyvin!!! Joo, sun kans oli kyllä kiva ""jutella""... :) Synkkas hyvin..
 
Smack
Tulen! Koitan housujen läpi.. Sit työnnän käteni sinne sisään ja hellästi sivelen sun klitorista... Voi kun alkaa seistä.. Aah..! Sä tunnut erittäin hyvälle.. Tunnen kuinka olen jo aivan kivikova.. Suutelen sua intohimoisesti kaulaan ja suulle.. Avaan samalla sun housuja.. Mitä muuten päällä nyt? Asiasta porakoneeseen sanoit että oot hiukan onneton suhteessa.. Miks?
 
Smack
Hmm.. Tuun sun kans peiton alle.. Hyväilen sun upeaa, silkkistä vartaloa.. Suutelen sua jatkuvasti enkä saa ollenkaan tarpeekseni sun mehukkaista huulista.. Käsi menee sun rinnoille ja alan nuolla sun nännejä..Siirryn alemmas ja otan sun pikkarit pois.. Oih miten märkä! Sormet uppoavat hyvin sisään ja kielen kärjellä nuolen sun klitorista.. Hierot samalla rintoja ja voihkit kovaan ääneen.. Levitän haaroja lisää ja yhä kiihkeämmin kieli tekee työtä sormien kans sun ihanan vitun ympärillä ja sisällä.. Oon niin kova että pelkään kullin halkeavan
 

Yhteistyössä