HCG:sta km:n jälkeen....

Kysyn nyt samaa mitä olen tuossa pinossani tuskaillut...
Eli minkälaisia kokemuksia teillä on hcg:n laskusta keskenmenon jälkeen? Kauan vuoto kesti ja koska hcg nollassa tai ainakin alle 5? Onko hcg arvoa seurattu kuinka pitkään? Itselläni nyt 27, reilu 3 viikkoa keskenmenosta eikä tarvi kuulemma seurata...



 
Kiitos vastauksesta Mymmyryy :)

Eli ihan normaalia vois olla kun vertaa sun arvoihin. Ihmeellistä tässä on se, että r-testissä viiva on vahvistunut viikonlopun aikana. CB herkällä olen testannut. Miksi oon testannut...hmmm älä kysy...kärsimätön oon ja epäselvyys vaivaa.. Viiva on edelleen tosi hailakka mutta selvä... ja testiajan puitteissa tullut. Tuliko sulla eka menkat sit kuinka pian tuon hcg 25 jälkeen?
 
Mulla alkoi keskenmenovuoto 14.2 ja sitä jatkui 23.2 asti, about. Eli noin 11 päivää.
Eilen kävin Hcg-verikokeissa ja tänään soittivat että oli 17 (muistaakseni!). Pitääkö sen laskea nollaan? mä oon ihan uuno näissä(kin) asioissa. Teen kuitenkin vielä raskaustestin kahden viikon päästä kun lähdemme pitkälle reissulle että tietää voiko sitten nautiskella alkomahoolia tai mahdollisesti ottaa tarvittaessa lääkkeitä. Menkkoja en kuitenkaan ajatellut siirtää vaikka sain reseptin sitä varten.
 
Mulla oli lääkkeellinen tyhjennys tammikuussa rv 9 todetusta alkion kuolemasta , vuotoa pari päivää ja tiputtelua viikko. Kolme viikkoa tyhjennyksestä hcg 81. Siitä viikko ja alkio/istukka tuli itsekseen ihan minimaalisen tuhrun kanssa. Pari päivää siitä alkoi tavalliset kuukautiset, tyhjennyksestä 27 päivän päästä. Ensi viikolla menen uudelleen hcg-kokeeseen.
 
Mulla nyt 3 viikkoa keskenmenosta (rv 6+6), reilu 2 viikkoa vuodon loppumisesta. Kävin verikokeissa 1. pvä, 6. pvä ja 14. pvä km:n jälkeen. 1 pvä oli hcg jossain 770 kieppeillä. 6 pvä hcg 67 ja 14 pvä hcg 16. Sen jälkeen ei seuraamista.
 

Yhteistyössä