Hcg arvo rv4-5

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Multa otettiin hcg arvot tässä raskaudessa, koska edellinen raskaus oli kohdunulkoinen ja toinen munajohdin poistettiin.

arvo oli rv4+2 :332 ja rv4+4 :499

eli arvo ei ole tuplaantunut. Onko kellään kokemusta raskaudesta jossa hcg arvo ei ole täysin tuplaantunut alussa n.48h päästä. Mistä oli kyse?
 
vierailija
Se on yksilöllistä miten nousee.
Varman sulla otetaan uudet kokeet taas parin kolmen päivän päästä?
Minusta tuo ei kieli vielä mistään, on viitteiden sisällä kuitenkin.
Tiedän että se stressaa mutta ei voi kun odottaa.
Itse ravannut myös nuissa kokeissa 2 raskauden aikana ja se kyllä stressaa.
 
vierailija
Se on yksilöllistä miten nousee.
Varman sulla otetaan uudet kokeet taas parin kolmen päivän päästä?
Minusta tuo ei kieli vielä mistään, on viitteiden sisällä kuitenkin.
Tiedän että se stressaa mutta ei voi kun odottaa.
Itse ravannut myös nuissa kokeissa 2 raskauden aikana ja se kyllä stressaa.
Kiitos vastauksesta, oon kyllä äärimmäisen stressaantunut tästä ja itkenyt tätä epäselvää keskenmenoa jo kohta kolme päivää...
Multa on jo toinen munajohdin poistettu joten tää raskaus oli todella toivottu

oliko sulla siis myös arvojen nousussa/tuplaantumisessa häikkää?
 
vierailija
Minulla sanottiin eka raskaudessa 5 vuotta sitten että tuulimuna arvojen perusteella...ihan terve tenava tuossa loikkii. Jännitystä raskaus aikana oli kun ultrassa ei muka näkynyt virtsarakkoa. Kauheista leikkauksista jo puhuivat jne...kuukauden päähän uusiaika ja rakko oli missä pitikin.

Sit seuraava muksu ni just 1.5 kertaiset oli nousut,, jopa allekin välillä niin lääkäri silloin sanoi tuon et ihan normaalilta näyttää. Ja et todenmukaisempi laskea sillä 1,5.
Ultrattiin useasti alussa ja seurattiin vastaako nuo veriarvot ultran mittoja ja niitä sydänääniähän sitä odoteltiin. Ja ihan terve muksu temmeltää tuossa tästäkin tapauksesta.

Et en nyt ihan kirvestä kaivoon heittäis...arvot kouitenkin nousussa. Sit jos laskee ni on keskenmeno.
Näillä on osalla kiire julistaa keskenmenoa jne tietämättä totuutta.
Tuttavalla alkoi rv 5 kaato vuoto menkat, ja sairaalassa oli enskmmäisenä "viisas" hoitsu itkevälle naiselle julistanut 100% varman keskenmenon. Äitipolilla ultraus samantien ja siellä oli kaikki vallan hyvin. Verenvuotoon ei selvyyttä koskaan saaneet.
Nyt se hänen muksu taitaa olla jo 9v terve tenava.
Et nää ei o nii mustavalkoisia juttuja...onneksi.
 
vierailija
Minulla sanottiin eka raskaudessa 5 vuotta sitten että tuulimuna arvojen perusteella...ihan terve tenava tuossa loikkii. Jännitystä raskaus aikana oli kun ultrassa ei muka näkynyt virtsarakkoa. Kauheista leikkauksista jo puhuivat jne...kuukauden päähän uusiaika ja rakko oli missä pitikin.

Sit seuraava muksu ni just 1.5 kertaiset oli nousut,, jopa allekin välillä niin lääkäri silloin sanoi tuon et ihan normaalilta näyttää. Ja et todenmukaisempi laskea sillä 1,5.
Ultrattiin useasti alussa ja seurattiin vastaako nuo veriarvot ultran mittoja ja niitä sydänääniähän sitä odoteltiin. Ja ihan terve muksu temmeltää tuossa tästäkin tapauksesta.

Et en nyt ihan kirvestä kaivoon heittäis...arvot kouitenkin nousussa. Sit jos laskee ni on keskenmeno.
Näillä on osalla kiire julistaa keskenmenoa jne tietämättä totuutta.
Tuttavalla alkoi rv 5 kaato vuoto menkat, ja sairaalassa oli enskmmäisenä "viisas" hoitsu itkevälle naiselle julistanut 100% varman keskenmenon. Äitipolilla ultraus samantien ja siellä oli kaikki vallan hyvin. Verenvuotoon ei selvyyttä koskaan saaneet.
Nyt se hänen muksu taitaa olla jo 9v terve tenava.
Et nää ei o nii mustavalkoisia juttuja...onneksi.
Oliko sulla toi 1,5krt nousu siis 48h tunnin välein? Mulla lääkärikin jo ehdotti päivystyksessä että ottaisin keskeytyspillerit eipä se kauheen isoa uskoa luo
 
vierailija
Oliko sulla toi 1,5krt nousu siis 48h tunnin välein? Mulla lääkärikin jo ehdotti päivystyksessä että ottaisin keskeytyspillerit eipä se kauheen isoa uskoa luo
Joo oli.
Minullekin aikaa kaavintaan jo ehdottivat tuossa heidän tuulimuna julistuksessa. Pysyin lujana ja sanoin että katsotaan vielä mihin menee kun arvot kuitenkin nousee. Neuvolan lääkäri..tätä ehdotti.
Hän ei ultralla nähnyt minulla mitään raskautta. Ja alateitse ultrasi.
No, ei kun taas 2pv päästä kokeet ja äitipolin lääkäri löysi sykkeet ja kaikki samantien kun aloitti ultrauksen. Hän ultrasi vatsan päältä.
Kaikki oli niin kuin pitikin.
Kyllä siinä itkuun purskahdin helpotuksesta.

Onko sinulla kokeita tai lääkäri aikaa tulossa nyt vielä?
Aina on toivoa kunnes 100% varmuus on asiasta.
 
vierailija
Joo oli.
Minullekin aikaa kaavintaan jo ehdottivat tuossa heidän tuulimuna julistuksessa. Pysyin lujana ja sanoin että katsotaan vielä mihin menee kun arvot kuitenkin nousee. Neuvolan lääkäri..tätä ehdotti.
Hän ei ultralla nähnyt minulla mitään raskautta. Ja alateitse ultrasi.
No, ei kun taas 2pv päästä kokeet ja äitipolin lääkäri löysi sykkeet ja kaikki samantien kun aloitti ultrauksen. Hän ultrasi vatsan päältä.
Kaikki oli niin kuin pitikin.
Kyllä siinä itkuun purskahdin helpotuksesta.

Onko sinulla kokeita tai lääkäri aikaa tulossa nyt vielä?
Aina on toivoa kunnes 100% varmuus on asiasta.
Huomenna otetaan uus hcg kontrolli ja ens viikolla ultra... en uskall kuitenkaan toivoa vielä mitäön vaikka kovasti haluaisin tämän vauvan
 
vierailija
Huomenna otetaan uus hcg kontrolli ja ens viikolla ultra... en uskall kuitenkaan toivoa vielä mitäön vaikka kovasti haluaisin tämän vauvan
Kyllähän se on kauheaa aikaa tuo.
Mutta onneksi nuo tulokset saa nopeasti ja on se ultrakin sinulla.
Odottaminen on pahinta.
Itse olin jo yksityiset menossa ravaamaan läpi kun tuntui ettei voi vaan olla ja odottaa.
Minä pidän peukkuja sinulle.
Tulehan kertomaan uusi arvo sitten ❤
 
vierailija
Kyllähän se on kauheaa aikaa tuo.
Mutta onneksi nuo tulokset saa nopeasti ja on se ultrakin sinulla.
Odottaminen on pahinta.
Itse olin jo yksityiset menossa ravaamaan läpi kun tuntui ettei voi vaan olla ja odottaa.
Minä pidän peukkuja sinulle.
Tulehan kertomaan uusi arvo sitten
Kävin tänää uudessa kokeessa su oli siis 777
Ja tänään ti 1400 eli ei ole vieläkään tuplaantunut mutta lähellä
 
vierailija
Ai että! Ihan meni iho kananlihalle, täällä olen jännittänyt että mitkä lukemat tulee.
Mutta siis WAU! Varovainen tuuletus ❤
Oks taas torstaina kokeet?
Anteeks kun täällä jännitän mukana, mutta nää on niin ihanan jännittäviä juttuja :)
Koskas sul se ultra llikaan?
Huiiiih....pidäthän minut ajantasalla niin saan jännittää mukana :)
 
vierailija
Ai että! Ihan meni iho kananlihalle, täällä olen jännittänyt että mitkä lukemat tulee.
Mutta siis WAU! Varovainen tuuletus
Oks taas torstaina kokeet?
Anteeks kun täällä jännitän mukana, mutta nää on niin ihanan jännittäviä juttuja
Koskas sul se ultra llikaan?
Huiiiih....pidäthän minut ajantasalla niin saan jännittää mukana
Ihanaa kun jännität mukana meen to uudestaan ja ensi viikon to on ultra(jännittää nii et tuun hulluks)
 
vierailija
Ai nyt sullekin heitetään tuulimunaa...huoh...
Samaahan mullekin sanottiin ja kaavintaan aikaa jo olivat varaamassa. Tuossa se tuuli muna leikkii ihan normaalisti :)
Oliko sulla nyt rv 8 menossa vai laskinko äkkiä vikaan?
 
vierailija
Joo eli rv6 :)
Miksi tuulimunaa epäili vaikka hcg arvot nousee oikein ja ovat heittämällä raameissa?
Tuntuu että osa kätilöistä nauttii kun saa pahoittaa raskaana olevan mieltä :(
Minusta nuiden arvojen perusteella ei todellakaan voisi moista julistaa.
 
vierailija
Pakko oli omakantaa katsoa tuon oman "tuulimuna" lapsen osalta ni mul on ollu hcg rv5+1 silloin 584. Ja siitä sit hissukseen nousi.
6+6 on ollu vajaa 13 000. Et jos tuosta 5+1 laskee 6+6 päivät ja että ennättää 6 kertautumista tapahtua niin kertoimella 2 arvo olis pitänyt olla yli 37 000.
Mut niin vaa terve muksu on maailmassa :)

Et ei ne aina tuplaannu tai ole kauheen korkeat arvot ja silti ihan ok on asiat.

Mutta jännitän täällä mukana sitä maanantain kontrolli arvoa ja pidän peukkuja :)
 

Yhteistyössä