Jos HCG arvo matala, voiko olla kohdunulkoinen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamuska7
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mamuska7

Jäsen
23.08.2012
768
0
16
Minulla on kerran ollut kohdunulkoinen raskaus, mutta ei mitään tietoa mitä arvot silloin oli. Nouseeko siinä arvot normaalisti?
Voiko matala arvo kertoa vain että keskenmeno tulossa, että raskaus ei ole lähtenyt oikein kehittymään? Tuulimuna raskaus? Kemiallinen raskaus?

No kun ei ole oikein tietoa missä vaiheessa kiero olisi. Mulla oli hormoonikierukka ja moneen kuukauteen ei ollut menkkoja. Kierukka irtosi 19.7 jonka jälkeen tuli pientä vuotoa, mielestäni ei ollut menkat vaan varmaan siitä ronkkimisesta johtuvaa. Tuolloin en ollut raskaana, koska ultrattiin. Odottelin menkkoja että voisin aloittaa pillerit ja kun niitä ei kuulunut niin tein testin varmuuden vuoksi, että voisin turvallisin mielin pillerit aloittaa. No sain positiivien tuloksen, mutta veritesti oli vain 34. Nyt olen odottanut milloin vuoto alkaisi ja kivut vaan ei mitään sellaisia oireita. Rinnat kipeet ja kauhee väsy. No maanantaina meen lääkäriin. Mietityttää vaan jos on taas kohdunulkoinen :(

Harmi, mutta voihan se olla vain ns. kemiallinenkin. Toivotaan nyt että saat itsellesi parhaan tuloksen, koska nyt vähän olen lukevinani ettet raskauttakaan mitenkään toivoisi.

Eihän tuo ole välttämättä alhainen jos ei tiedä missä vaiheessa kierto on ja missä vaiheessa kiinnittyminen on voinut tapahtua.
kannattaa käydä parin päivän päästä tai maanantaina uudestaan veritestissä ja seurata nousua. Monesti kyllä ulkoisessakin hcg-arvo nousee normaalisti,mutta jos kesken mennyt niin useinmiten alkaa tippumaan. Mutta sekään ei heti tapahdu ja voi näyttää pitkäänkin että arvo koholla. Keskenmenossa ei käsittääksenni pitäisi kuitenkaan arvon nousta.
Matalammallakin arvolla on ollut ihan normi raskaus kyseessä

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";26983371]Harmi, mutta voihan se olla vain ns. kemiallinenkin. Toivotaan nyt että saat itsellesi parhaan tuloksen, koska nyt vähän olen lukevinani ettet raskauttakaan mitenkään toivoisi.[/QUOTE]

Joo raskautta ei mitenkään suunniteltu, mutta vain siksi, että mulla alkaa olla jo ikää, lapsia on jo melkoinen katras ja kuulun melkoiseen riskiryhmään (terveyteni puolesta). Jos terveyteni tila olisi toinen ja olisin vähän nuorempi, niin varmasti tämän miehen kanssa olis yritetty lasta vielä. Mutta kun kierukka irtosi niin kyselin jo piuhojen katkaisusta....toisaalta tässä ajatukset muuttuneet....että entäpäs jos tämän yhden vielä jaksaisi (siis raskausajan, mikä tulee olemaan rankka)....tosin raskauden jatkosta pitää jutella taas lääkärin kanssa tarkkaan, jos tämä nyt jatkuisi.

Eihän tuo ole välttämättä alhainen jos ei tiedä missä vaiheessa kierto on ja missä vaiheessa kiinnittyminen on voinut tapahtua.
kannattaa käydä parin päivän päästä tai maanantaina uudestaan veritestissä ja seurata nousua. Monesti kyllä ulkoisessakin hcg-arvo nousee normaalisti,mutta jos kesken mennyt niin useinmiten alkaa tippumaan. Mutta sekään ei heti tapahdu ja voi näyttää pitkäänkin että arvo koholla. Keskenmenossa ei käsittääksenni pitäisi kuitenkaan arvon nousta.
Matalammallakin arvolla on ollut ihan normi raskaus kyseessä

Niin minäkin mietin että entäs jos tää on ihan alussa, jos kumi on vaan pettänyt joku kerta. Sillon kun kierukka oli lähtenyt paikoiltaan, oltiin yhdynnässä ja mies päästeli sisään (kun ei siinä vaiheessa tiedetty tai arvattu että se ois irronnut) Nyt sit tän viiden viikon ajan ollaan käytetty kumia ja siksi oletin että olisi saanut alkunsa tuolloin 19.7 ja sen mukaan arvon pitäisi olla paljon korkeampi. Mutta maanantaina olen varmasti viisaampi kun näkee mitä arvolle on tapahtunut. Tosin nyt ramppaan veskissä kokoajan ja vaan odotan vuodon alkamista.

Niin minäkin mietin että entäs jos tää on ihan alussa, jos kumi on vaan pettänyt joku kerta. Sillon kun kierukka oli lähtenyt paikoiltaan, oltiin yhdynnässä ja mies päästeli sisään (kun ei siinä vaiheessa tiedetty tai arvattu että se ois irronnut) Nyt sit tän viiden viikon ajan ollaan käytetty kumia ja siksi oletin että olisi saanut alkunsa tuolloin 19.7 ja sen mukaan arvon pitäisi olla paljon korkeampi. Mutta maanantaina olen varmasti viisaampi kun näkee mitä arvolle on tapahtunut. Tosin nyt ramppaan veskissä kokoajan ja vaan odotan vuodon alkamista.

Tuo vessassa ramppaaminen on aika kuluttavaa :( mutta sille kun ei voi mitään. itse joskus tilanteessa,missä juoksin kanssa ja toivoin silloin,että ei alkaisi vuoto,mut kun oli koko ajan tunne että alkiais ja testi ei näyttänyt kunnolla kuin haaleaakin haaleampaa hentoa viivaa niin sit jo välistä toivoi,et alkaisi nyt et pääsisi taas uudestaan yrittämäään eikä aikaa tuhrautuisi tähän.
Koetahan jaksaa viikonlopun yli :)

Yhteistyössä