hcg arvo alle viitteiden, kuinka kävi?

No tuossapa se kysymys olikin. Itselläni on rv6+1 nyt. Eilen alkoi toissailtaisen seksin seurauksena rusehtavaa limavuotoa tulemaan vessareissulla mutta ei vuotamalla kertaakaan. Tänään kävin labrassa ja hcg verestä vain 661, eli paljonkin viitearvon alapuolella. Plussasin jo 3+3 ja ovulaation tikutin.. joten en usko myöhempään hedelmöittymiseen. Olen varma että tämä on tässä. Huomenna pitää neuvolan kautta alkaa tilannetta selvittämään.

Mutta millaisia kokemuksia teillä muilla on alhaisista hcg arvoista? Onko ollut tuulimuna, kohdun ulkoinen vai mikä syyn? Kokemuksia kaipaan niin lisää hieman taas omaa ymrrystä. Suru on kova tietysti.

Nelli
 
Viimeksi muokattu:
Ööh..mulla on kokemusta hoitoalkuisesta mut periaatteessa hcg arvoa voi verrata ku kerta päivät on tiedossa.

Mulla hcg oli nippanappa viiterajoisa eli alakanttiin mut kuitenkin ok. Eli pp12 n.100 ja pp18 reilu 1000 muistaakseni. Sitähän sanotaan et keskimäärin menkkojen alkupv pitäs olla se n.100. Ja hcg tuplaantuu joka toinen pv eli 200..400..800 jne. Jos sulla on 6+1 menossa niin kyllähän se matalalle kuulostaa :(. Oon pahoillani jos näin on, tsemppiä kuitenkin hurjasti.
Muoks ystävällä oli tuulimuna jossa hcg nousi huonosti. Pelkän hcg perusteella lienee mahdotonta sanoa mistä on kyse mut ymmärtääkseni kohdun ulkoisessa hcg nousee suht hyvin kuitenkin.
 
Viimeksi muokattu:
Niin olen itsekin kuullut kohdunulkoisessa nousee hyvin hcg ja tuulimunassa jonka itsekin kokenut, mutta keskenmenoja on ollut itselläni paljon joten just tuollasta ruskeaa limaista tuhrua tulee jne.. mutta rupesin miettimään tuota 2012 raskautta kun menkkoja ei kuulunut olin rv5+1 ja hcg oli silloin 2000. siitä syntyi tyttö kumminkin vaikka mitään vuotoja ei sillon tietty ollut. Mietin vaan tuota sinun hcg mittausta että on matala viikkoihin nähde :( Jospa kumminkin kaikki hyvin :) Toivotaan parasta.
 
Kiitos vastauksista. Olen käynyt netistä läpi kaikki mahdollisuudet ja eivät ne valitettavasti noilla lukemilla hyvät ole. Kerran aiemmin kolmosta odottaessa on hcg:tä mitattu. Silloin oli kp34/29-30 ja arvo oli 45. Ovulaatio ollut kp19-21 välillä kaiketi kun laskettukin vaihtui vkoa myöhemmäksi menkoista laskettuna. Aika matala tuokin minusta on mutta normaali raskaus ja poika syntyi rv39. Mut ton jälkeen ei mittauksia joten en tiedä miten se mulla nousee normaaliraskaudessa.
Kuitenkaan yhdessäkään neljässä onnistuneessa raskaudessa ei tuhrujakaan tullut, vaikka kovin normaaleilta alun tuhrut ja iha vuodotkin tuntuvat olevan. Kohdun ulkoinen pelottaa, mutta itse myös lukenut että siinä hcg nousee korkealle kun taas tuulimunassa arvo voi jäädä matalaksi, mutta voi olla myös normaalikin. Sitten olen pohtinut kaksosraskauden mahdollisuutta ihan plussasta asti.. koska sai plussan tosi aikasi ja viiva oli ihan selvä. Mutta siinä luulisi hcg:tä olevan paljon vaikka toinen menehtyisikin alussa?
Otan huomenna eka yhteydenoton neuvolaan. Luulisi että hcg:tä seurattais ja ultraankin pääsen piakkoin juuriki sijainnin varmistamiseksi. Kamalan raastavaa tämä on. Sitä tuhrua ei lle tullut eilisen jälkeen. . No iha pieni olematon määrä vain jota ei ois huomannut jos ei ois tutkinut asiaa. Alamahaa jomottelee kuten selkääkin.. normaalia voi olla tai sit ei. Ehkä huomenna viisaampi?

Lisää kokemuksia ja tarinoita kaipaan vielä =)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä