Jännä että PELKÄSTÄÄN peruskoulun käyneiden suosikkipuolue SDP kun perussuomalaiset suosituin kaikkien koululaisten keskuudessa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Erittäin hyvä uutinen oli, että ps:n suosio nousi merkittävästi naisilla. Tähän pitäisi kiinnittää huomiota ja panostaa naisäänestäjiin.
 
vierailija
Erittäin hyvä uutinen oli, että ps:n suosio nousi merkittävästi naisilla. Tähän pitäisi kiinnittää huomiota ja panostaa naisäänestäjiin.
Eivät naiset lähde sinun kaltaisten kelkkaan. Menettäisin yöuneni, jos joutuisin tapaamaan sinut livenä. Eilinen juopunut nainen ostoskeskuksessa, joka olisi antanut minulle rahaa Suomi-pullon hakemisesta Alkosta, on tuhat kertaa miellyttävämpi tuttavuus. Hän oli ystävällinen avausrepliikissään. Sinusta minulla nousee aina karvat pystyyn.
 
vierailija
Eivät naiset lähde sinun kaltaisten kelkkaan. Menettäisin yöuneni, jos joutuisin tapaamaan sinut livenä. Eilinen juopunut nainen ostoskeskuksessa, joka olisi antanut minulle rahaa Suomi-pullon hakemisesta Alkosta, on tuhat kertaa miellyttävämpi tuttavuus. Hän oli ystävällinen avausrepliikissään. Sinusta minulla nousee aina karvat pystyyn.
Se oli peili siellä ostarissa.
 
Eivät naiset lähde sinun kaltaisten kelkkaan. Menettäisin yöuneni, jos joutuisin tapaamaan sinut livenä. Eilinen juopunut nainen ostoskeskuksessa, joka olisi antanut minulle rahaa Suomi-pullon hakemisesta Alkosta, on tuhat kertaa miellyttävämpi tuttavuus. Hän oli ystävällinen avausrepliikissään. Sinusta minulla nousee aina karvat pystyyn.
Tuosta linkistä löytyy faktaa eli naiset ovat todellakin vuoden 23 vaaleissa siirtyneet merkittävästi ps:n äänestäjiksi. Ei tarvitse arvailla, pitääkö paikkansa. Todennäköisesti näytät itse spurgulta, niin juopponainen luuli löytäneen kaltaisensa. Sinusta saa aina hyvät naurut, jutut on niin harhaisia.
 

Yhteistyössä