hävettääkä teitä mennä ostamaan....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fiilikset
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nyt ihan rehellisesti mustana kirjoitan ja kerron että sain juuri sen samaisen lahjakortin, eikä hävettänyt ollenkaan. Onneksi kassatäti oli vielä sen verran fiksu että soitti apua puhelimeen puhuen HILJAA kun ei osannut kyseistä lahjakorttia käyttää. Onneksi puhui lahjakortista eikä mistään sossun ruokalapuista tai sellaisista, sit olis hävettäny :ashamed:

Ap.lle. Älä välitä katseista. Ajattele sitä vain lahjakorttina niinkuin tavallisia lahjakortteja. Myyjä ei ehkä ole oikein tiennyt miten suhtautua asiaan tai ei ole aikaisemmin ollut kokemusta mitä sillä saa ostaa.

Minä en ole moista saanut, joten alkuperäiseen kysymykseen en osaa vastata.
Mutta tuli mieleen kun viime joulun edellä tunsin myötähäpeää kortin saajaa kohtaan. En sen takia että hän osti kortilla ruokaa, vaan kassan käytöksen takia...
Siis naapurikassalla oli nainen menossa maksamaan kun yht'äkkiä "kassaneiti" rupesi todella kovalla äänellä huutamaan muille kassoille "hei tällä on joku tällänen avustuskuponki millä pitäis saada maksettua en mä vaan oo koskaan nähny tällästä käykö meillä tämmönen joku mll en mä tiiä mitä mun pitäis tehä joo ei meillä kyllä käy tälläset..."
Kyseessä oli k-supermarket, ja k-ketjuhan oli osallisena kortti touhussa...

Jatketaan vielä että ilman kassan huutoahan kukaan muista asiakkaista (paitsi ehkä perässä tuleva) ei todellakaan olisi tiennyt millä nainen ostoksensa maksoi.

Yhteistyössä