hävettääkä teitä mennä ostamaan....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fiilikset
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

fiilikset

Vieras
mannerheimin lastensuojeluliiton myöntämällä ostokortilla jouluruuat?

eilen kävin itse ja jonossa olijat kyyläsivät kun annoin sen ostokortin ja tuli sellainen tyhmä olo että, katsokaa nyt kaikki kuinka köyhä olen kun tälläisen olen saannut....
miksi ihmisten pitää katsella....:(

No ei mua hävettäis. Äläkä säkään mieltäs tollasesta pahoita! Antaa katsella vaan. Oisit kysyny vaikka siltä takana tuijottavalta että löytyiskö SUN lompsasta mitään mitä mä voisin katsella?!

Joo mutta ne ilmeet millä kyylätään...pakkasin äkkiä kassit ja häivyin...tuohon ostokortiin ei saa ostaa edes muovipusseja...:O ne sitten maksettiin siitä yli menevästä...ja ärsytti kun kassa tutki että onko kaikki ruokia ja luki jostain listasta ja mun takana oli kauhea jono....hitto!!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Joo mutta ne ilmeet millä kyylätään...pakkasin äkkiä kassit ja häivyin...tuohon ostokortiin ei saa ostaa edes muovipusseja...:O ne sitten maksettiin siitä yli menevästä...ja ärsytti kun kassa tutki että onko kaikki ruokia ja luki jostain listasta ja mun takana oli kauhea jono....hitto!!!

Herrajumala..missä kaupassa sä oot käynyt?Aivan varmasti saa muovikassit ostaa

:o
Mutta asiasta...niin ne kyylää,en tajua miksi pitää vahata.Ja tiedän se on noloa.Ja varsinkin se kun sanoo että käytkö vielä tuolla 30 centillä hakemassa jotai että tulee 60e täyteen... :/

Ne kyylääjät eivät välttämättä tidä mistä lahjakortista on kyse,sillä lahjakortteja on kyllä monenlaisia olemassa.
Minua oilkeasti ärsyttää kaupan kassalla,kun itse pakkaan tavaroita samalla ku kassa "vetää" ostoksiani koneeseen,niin ku joku seuraava asiakas jo makaa maksupaikan päällä ja seuraa minun ostoksieni hintaa.Ja ei sitten älyä siirtyä,että voisin maksaa.Kerran kysyinkin tällaiselta ihmiseltä,että haluatko maksaa minunkin ostokseni.

joo kasa katsoi jostain listasta ja sanoi että täällä ei muovipusseja lue että, kai sulla sen verran on rahaa ja tiedäthän että tästä ei rahaa anneta takaisin kun jäi vähän alle 60e...:(

Itse monesti kassajonossa katson juuri sitä joka on sillä hetkellä maksamassa ajattelematta yhtään sen kummempaa millä tämä henkilö maksaa.
Mutta voi olla että olet valmiiksi ottanut sen asenteen että nyt kaikki kattoo kun mulla on tää kortti.

Silloin ku mä ostin niin olikaupassa niin paljon väkeä ja minulla niin paljon ostoksia että tuskin kukaan kerkes etes tajuta että annoin sellasen lapun kassalla. Ja kassat näkee niitä niin paljon että eivät reakoi niihin täällä.

joo kasa katsoi jostain listasta ja sanoi että täällä ei muovipusseja lue että, kai sulla sen verran on rahaa ja tiedäthän että tästä ei rahaa anneta takaisin kun jäi vähän alle 60e...:(

en minä noin tarkkaan tätiin oel törmännyt, mutta siteitä en saanut ostaa

Voi paska...ei ole tainnut olla ihan perillä asioista se kassa.
:/

Alkuperäinen kirjoittaja Twirlerina:

Voi paska...ei ole tainnut olla ihan perillä asioista se kassa.
:/

No ei.Ja mitä se olis nyt haitannu vaikka olis antanu muovikassin vaikka ilmaseksi!!!! Voi järki!

Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
miksi pitäisi?

Eihän kukaan tiedä mikä on se syy miksi sen saa.

:o Meille kun täti just nlasta soitti, niin sanoi vaan et pitäis saada menemään kun ei ihmiset ota niitä vastaan :o

Me saatiin kans ja ku kysyin et mitkä on perustelut. Niin sano että ei saa kertoa. Olivat jossain kymmenpäisessä akkain kokouksessa päättäny et kelle annetaan. Jäi kyllä vähän paskamaku suuhun.

En kyllä ymmärrä miksi sinun piti yleensä muovikassi ostaa. Kangaskassien kanssa säästäisit rahaa ja luontoa.

Alkuperäinen kirjoittaja asiasta kolmanteen:

En kyllä ymmärrä miksi sinun piti yleensä muovikassi ostaa. Kangaskassien kanssa säästäisit rahaa ja luontoa.

:laugh: Hyviä roskapusseja ne on, ei tarvitse erikseen ostaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja asiasta kolmanteen:

:laugh: Hyviä roskapusseja ne on, ei tarvitse erikseen ostaa.

hemmetin paljon kalliimpia kuin ne roskapusseina myytävät muovikassit. Jos tarttee lahjoituksia, kannattaa miettiä mihin sitä rahaansa syytää

Yhteistyössä