hävettää tunnustaa,mut..

Molly Weasley

Aktiivinen jäsen
11.04.2007
3 830
0
36
mä joudun aina kahtoon netistä sellasesta raskauslaskurista, että mikäs viikko tässä olikaan menossa.. :ashamed: ekaa kun odotin ni muistin ihan just enkä melkeen, päivälleen että kuin pitkällä raskaus oli..tokasta muistin noin suunilleen viikon, joka oli menosa..mut tää kolmonen.. :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Ei siinä oo mitään noloa. Mä menin tässä just pari viikkoa sitten viikoista sekaisin vaikka koitan (sattuneista syistä) niistä kovin tarkasti pitää kirjaa. Onni että luulin viikon vähemmän kuin mitä todellisuudessa oli...

Sama vika. Ihan ahistaa kun joku sattuu kysymään millä viikolla menet ja itsellä ei hajuakaan. :ashamed:
Esikoisesta tiesin päivälleen, kakkosesta melkein, kolmosen kohdalla tiesin viikon samoin nelosen, mutta nyt hyvä kun muistan edes olevani raskaana. Toisaalta näin aika menee paljon nopeemmin :D

Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:
elä huoli ystävä nuori,mä en aina taho muistaa ees omaa ikääni :whistle:

Tän mäkin ehdin jo kerran unohtaa...

Ekassa raskaudessa tosiaan muisti viikot ja plus päivät...
Tokassa tuli noloja hetkiä, kun joku viikkoja kysy ja mä jään huulipyöreenä laskemaan...

Kuka niit' nyt aina jaksaa muistaa :o

M' kysyin taannoin nuorelta is'lt', ett' kuinka vanha heid'n vauvansa on. Vastasi, ett' en min' tied'. Noh, ehkei sit' en''n viidennen muksun kohdalla joka kuukautta muistakkaan, vauva kuin vauva.

Yhteistyössä