Hautajaislauluja

  • Viestiketjun aloittaja "Minä"
  • Ensimmäinen viesti
jeap
[QUOTE="minttu";23878624]Mun sydämeni tänne jää, kun aika on mun mennä pois..

En tiedä oikeaa nimeä ja sillä on monta esittäjää. Kaunis sävel ja liikuttava kappale.[/QUOTE]

Tää on upee... Kari Tapio ja Katri-Helena esittäjinä...
 
JONSERED Karhunkantaja
Ennen kuin ensimmäinen lapseni syntyi, opettelin laulamaan tämän biisin, jotta minulla olisi edes jokin kehtolaulu valmiina. Päädyinkin sitten hyräilemään Primuksen biisiä The Air Is Getting Slippery. Luulen, että se ei osuisi herkkään kohtaasi.
Olen menossa ystävättären pojan siunaustilaisuuteen... siksi olen näin(kin) herkkiksenä.
 
ajatuksia
Tuo Niin kaunis on maa, lienee "perinteinen", samoin Suojelusenkeli käy mihin vaan tilaisuuteen, sekä kasteeseen että hautajaisiin.
Veljeni muistovärssy oli oli Tik Takin laulusta: Tuuleksi taivaanrantaan, mutta sen sanoista ehkä osa ei kaikkia miellytä.
Uusia tulokkaita lienee se Missä muruseni on
 
Non compos mentis
Itse kuuntelen tässä sitä vanhaa laulua "Siunaa koko maailmaa" ja myönnän parin kyyneleen työstävän uraa poskeeni. Aloin pohtia tätä asiaa luettuani tämän aloituksen ja aloin miettiä hautajaisia ylipäänsä. Kveekarit eivät pukeudu mustaan hautajaisia varten, vaan ihan värillisiin vaatteisiin - hautajaisetkin ovat kiitosjuhla sen kunniaksi, että on saanut tuntea vainajan.

Irwin Goodmanin Maailma on kaunis tai Veikko Lavin Jokainen ihminen on laulun arvoinen ovat mielestäni kaikenikäisille sopivia. Vanha virsi Taalainmaan karjamajoilta puhuttelee minua myös, mutta uskon olevani vähemmistössä mitä urkumusiikin ihannointiin tulee.
 

Yhteistyössä