Hautajaiset on sitten ohi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nipu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nipu

Aktiivinen jäsen
12.09.2007
1 879
0
36
Isäni saateltiin tänään viimeiselle matkalle. Tilaisuus oli kaunis ja kaikki meni hienosti. Itse olin aamulla tosi huonossa kunnossa, kädet vapisi ja ahdisti ihan sikana. Otin yhden rauhoittavan ja olo alkoi tasaantumaan. Nyt olo on väsynyt, henkisesti ja fyysisesti. Yksi etappi takana, elämä jatkuu vaikka ikävä on todella suuri! Rakas isä :heart:

Lämmin osanotto suureen suruun :hug: Ikävä helpottaa ajan kanssa (isäni kuoli äkillisesti reilu 15v sitten), mutta ei unohdu koskaan. Kauniit muistot jää jäljelle. Itke, kun itkettää ja saa nauraa, kun naurattaa :hug:

Otan osaa suruusi.Miun äiti nukkui pois hieman yli vuosi sitten.Suru ja sen käsittely vie aikansa,mutta vielä tulee sekin päivä,jolloin suru väistyy taka-alalle ja kauniit muistot täyttävät mielen.Voimia!

Otan osaa suureen suruunne.Meidän iskä saateltiin torstaina viimeiselle matkalle ja kyllä oli niin kova paikka mulle,että selviääköhän tästä ikinä...
Isä oli kyllä jo iäkäs 76 ja sairastanut syöpää useamman vuoden,mutta silti en olisi hänestä vielä luopunut...Ainut isä..ikävä on ihan kamala

Yhteistyössä