Hauskimmat nimimerkit...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kippuravarvas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kippuravarvas

Vieras
Siis se itse nimimerkki, ei henkilö sen takana...
Mua naurattaa aina kun ruudulla lukee KiviäkinKiinnostaa ja KerroTokiLisää :laugh: nää nimimerkit oikein kutsuu kertomaan lisää asioita :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Mua naurattaa aina kun ruudulla lukee KiviäkinKiinnostaa ja KerroTokiLisää :laugh: nää nimimerkit oikein kutsuu kertomaan lisää asioita :D
Nuo on hauskoja, siis nuo sun mainitsemat. Ja monta muutakin on, just saman tyylistä. :)

mun huomion on myös saanu tuo kiviäkinKiinnostaa... on hauskasti keksitty! :laugh: muitakin on hauskoja..muttei nyt tule mieleen... ja kivasti jotkut on osannu käyttää mielikuvitusta... (ja jotkut ei *osottelee itseään*) =)

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
kukamieoon on musta kiva nikki. etsiikö se itseään, onko se vaan hukassa vai arvuutteleeko se meiltä henkilöllisyyttään? :D

mulla tulee hänestä mieleen että on joku kenet pitäsi tietää ja sit hän arvuuttelee et kukamieoon... hauskanen tämäkin... =)

Juuh tuo Nytkypylly, kukamieoon, RouvaRajatapaus, KiviäkinKiinnostaa... onhan noita vaikka kuinka paljon... Tälläset jää ainakin mieleen. :)

Ja lisäys: Kippuravarvas kun tuohon ylle ilmesty, niin se on kans melekosen hauska nikki. Tulee mieleen aina sellaset piiiiitkät peikkovarpaat kippurassa :D :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:

Täytyy sun nimimerkistä sanoa.
Tajusin tossa pari päivää sitten, ettei sun nickis olekkaan kirppuvarvas.

Yhteistyössä