Hauskimmat lempinimet?

"..."
Koiran oksennus, ei kylläkään mikään hauska, enkä muista edes mistä se ukko sen lempinimen sai...

Töissä yks tosi mulkku mies on kyrpänaama, tosin sitä käytetään vaan kun itse kyrpänaama ei ole paikalla.
 
"vieras"
Mies kutsuu mua Pilluksi. Muunnellut mun nimestä.
Tosi kiva, kun se kaupassakin saattaa huutaa Pilluu, tuu kattoon! Lempinimi on kyllä muuten ihan vaan kotikäytössä, mutta joskus siis lkipsahtaa muuallakin.
Tunnistatte mut jatkossa punasesta naamasta jos kuullette jonkun miehen noin kaupassa huutavan... ;)

Muita lempinimiä mitä tiedän ja joka on ihan kovassakin käytössä on Käpy, Heltta, Juusto, Kettu, Moppi, Öky...
 
Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;26677091:
Onko silakka lapsesi vai jokumuu tuttu :D
Lapsuuden luokkatovereita molemmat ala- asteelta, jäi hyvin mieleen nuo poikien lempinimet. :D
 
VittumaisenVeikee
Mun äiti kutsuu mua Jormalaiseksi. Tosin mä kutsun sitä Gestapoksi joten tasoissa ollaan. Kavereilla on nykyisin aika perustylsiä kutsumanimiä mutta yks tuttu on Jönssi. Se on musta junttimaisella tavalla hauska ja yks tuttu sai nuorena lempinimen Nippeli kun sekaantu johonkin huumejuttuihin ja aina selvis ihan ihme selkkauksista, näppärä Nippeli.
 
"vieras"
Mä olin edellisessä työpaikassa leipomossa Limppu (työantajakin tunsi minut paremmin sillä nimellä). Olen nyt pesulassa ja ei työkavereiden huumori riittäny ku sanoin että olenko mä nyt Lumppu :D:D
 

Yhteistyössä