Meillä sanotaan mopopyöräAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Kaikki mopot ja moottoripyörät on popoja: mopoja. Voi vähän joku vannoutunut moottoripyöräfani loukkaantua,kun likka sanoo sitä mopoksi
Meillä sanotaan mopopyöräAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Kaikki mopot ja moottoripyörät on popoja: mopoja. Voi vähän joku vannoutunut moottoripyöräfani loukkaantua,kun likka sanoo sitä mopoksi
Mun eno ei meinannut oikein ymmärtää kun poika sano se Triumphia popoksAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Kaikki mopot ja moottoripyörät on popoja: mopoja. Voi vähän joku vannoutunut moottoripyöräfani loukkaantua,kun likka sanoo sitä mopoksi
Lainaan itseäni ja lisään:Alkuperäinen kirjoittaja Iines79 harmaana:Banamana=banaani
Päky=Käpy
Pappa tynkää= Pappa on pellolla kyntämässä
Nämä on tämänhetkiset "omat" sanat. Muitakin on ollut mut en muista, kun pojan puhe on tullut paljon selvemmäksi. Banamanan kanssa mietittiin hetkisen ajan, että mitä tarkoittaa. Selvis sitten, kun poika haki keittiöjakkaran ja kiipesi osoittamaan banaania .
Meillä seuraaviaAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Kerran ihmettelin kun likka huusi pakastimella: Äiti,äiti, ällyä! Mä olin hetken aikaa et wtf,mut sitten tajusin et hän halusi jäätelöä
tattodo oli meijän (nyt jo kohta 7v) pojulla.Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Mikäs teidän lasten sana on traktorille? Meillä se on atturi
Meillä taas akkitoneAlkuperäinen kirjoittaja äitskä:tattodo oli meijän (nyt jo kohta 7v) pojulla.Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Mikäs teidän lasten sana on traktorille? Meillä se on atturi