Hauskat sanat puhumaan opettelevien suusta

Kippuravarvas
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Kaikki mopot ja moottoripyörät on popoja: mopoja. Voi vähän joku vannoutunut moottoripyöräfani loukkaantua,kun likka sanoo sitä mopoksi :LOL: :D
Mun eno ei meinannut oikein ymmärtää kun poika sano se Triumphia popoks :whistle: :LOL:

sipa
hiuspinnistä käyttää vuorotellen sanaa pimmi tai pimppi :D
mansikka on koija
juna on inu
kärpänen on pääpä
kaivinkone on isokakku
possu on toffu
mummia sanoo muumiksi välillä

Iines79 harmaana
Banamana=banaani
Päky=Käpy
Pappa tynkää= Pappa on pellolla kyntämässä

Nämä on tämänhetkiset "omat" sanat. Muitakin on ollut mut en muista, kun pojan puhe on tullut paljon selvemmäksi. Banamanan kanssa mietittiin hetkisen ajan, että mitä tarkoittaa. Selvis sitten, kun poika haki keittiöjakkaran ja kiipesi osoittamaan banaania :D .

Tässä jotain meiän tyttöjen sanomisia:

onnikone (lentokone)
pisuni (pesusieni)
västälätäkki (västäräkki)
heinäsiltikka (heinäsirkka)
enspäivänä (huomenna)
korvatupakka (korvatulppa)
tuulihattu (neljäntuulenhattu)
tikkaimet (tikapuut)

Miun sisko sanoi pienenä kun halusi pyöräntarakalle että "ota takakallaan". :D

Iines79
Alkuperäinen kirjoittaja Iines79 harmaana:
Banamana=banaani
Päky=Käpy
Pappa tynkää= Pappa on pellolla kyntämässä

Nämä on tämänhetkiset "omat" sanat. Muitakin on ollut mut en muista, kun pojan puhe on tullut paljon selvemmäksi. Banamanan kanssa mietittiin hetkisen ajan, että mitä tarkoittaa. Selvis sitten, kun poika haki keittiöjakkaran ja kiipesi osoittamaan banaania :D .
Lainaan itseäni ja lisään:
Mimmupuikko=muumipeikko
Mampaat= Varpaat
Mbaa=Kuuma

Heppa oli alkuun piipa, nyt jo pitkään heppa, mut hevonen on pelkkä hevo. Jugurtti oli hukitii. Jätski on häkki. YLeensäki H kirjain on aika paljon käytössä. Ässän jo sanoo tää poitsu mut ei ärrää eikä oikein missään ällää.

Ai niin ja kypärä on pykäkä.

tyttöjen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Kerran ihmettelin kun likka huusi pakastimella: Äiti,äiti, ällyä! Mä olin hetken aikaa et wtf,mut sitten tajusin et hän halusi jäätelöä :LOL:
Meillä seuraavia
kanapasta=kamaa ja akikoonia
Kärpäslätkä=kärpäskauha
hiekkasihti=kivikalu
kotelomekko=tissikaukalo
hemoglopiini=homokloppi
kyykäärme=myrkkymato

meillä poika sanoi kerran tahtoo vikatin..siis mikä?? en ymmärtäny vaikka kuinka yritin..no pyysin näyttämään et mikä on vikati..lusikka
eipä kyl itselle ois se het ensimmäisenä tullut mieleen :)

TÄI
''Mie ite pienenä sanoin appelsiinia apsiiniksi, jogurttia jukukukukurtiksi. Jäätelö oli lölölölöä.

Mein esikoinen taas sanoo jakoavainta aikakiireeksi. Kysyy siis, missä minun aikakiire? Akkuporakone on apupora.''

Jukukurtti! ... minä kutsuin jogurttia kuulemma sillä sanalla, kun olin hyvin pieni. Sama juttu veljeni kanssa, mutta se tässä onkin outoa, kun meillä on 6 vuotta ikäeroa. Eli ei mtn mahollisuutta, että olisimme kuulleet toisemme sanomassa niin. : D

juu
Dikitooli=krokotiili
Jänissääri=Vemmelsääri(Väiski=))
Apla=lapio.....Onhan niitä vielä vaikka mitä hauskoja sanoja...=)!!!

Itse oon puhunu Mimmikoista=pingviineistä ja tittuunateetä=sitruunateetä =)

Yhteistyössä