Hauskaakin hauskempaa vappua joo joo...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raivoissaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

raivoissaan

Vieras
Suunnittelin eilen et siivotaan lasten kanssa kämppä, käydään kaupassa ja haetaan simat mummilta. Kotona sitten lasten ylläriksi järjestän diskoa ja hyvää ruokaa ku ukkokin tulee kotiin..
Aamulla heräsin innoissani, jesh tänää kaikkea kivaa ja ihan yllärinä kaikille. No, joo kämppä on siivottu, neljän tunnin tappelun jälkeen. Kauppa reissu loppu hevi hyllyille, tultiin siis kotiin ilman yhtään ostosta. Kaappi huutaa tyhjyyttä, ei ole ruokaa eikä mitään. Mä istun elin otsassa tässä ja juon kaljaa. Miksi ihmeessä kaikki mitä suunnittelen edes jotain pientä kaatuu juuri siihen et mikään ei onnistu.
Noh, nyt ollaan ilman sapuskaa, ellei ukko sitten tee ihmettä ja vaivaudu hakemaan. Minä en tee enää mitään.

Eikös se tuppaa aina menemään noin et kun on suunnitellu ylläriä perheelle ja itekin innoissaan odottamas touhua ni kaikki menee päin mäntyjä ja honkia,ellei jopa myös koivuja. Musta ainakin tuntuu usein siltä. Siinä ei auta ku repiä se elin irti otsasta ja ottaa ilo irti siitä mistä vähänkään voi. Mieti että sait ainakin sen yhen kaljan juotua! :D Ilmota miehelles,et hakee kaupasta jotain sapuskaa ja järkkäät lapsille kuitenkin pientä diskoa sitten. Kyllä se mieli siitä taas paranee ku jättää ärsytykset omaan arvoonsa johonkin pois mielestä. Hauskaa vappua kaikesta huolimatta! :hug: =)

mäkin muka suunnittelen aina kun ukk on lauantain töissä, et lasten kaa siivotaan het aamusta ja sit laitetaan jotain kivaa syötävää ja sit vaan oleskellaan, lueskellaan yms. ja kun ukko tulee duunista niín sit saunotaan kaikessa rauhassa jne. mut JOKA IKINEN KERTA, SIIS JOKA IKINEN, menee perseelleen!!! tapellaan huoneitten siivouksesta viel ilta kahdeksalta ja sitä samaa on tehty koko päivä, SIIS KOKO PÄIVÄ!!!!! niin tuttua!!

Ihmiset lataa ihan turhia paineita itelleen tämmösistä turhista ns. juhlista.
Meillä tehdään normiruokaa,ostetaan vähän jotain hyvää pojille ja ollaan yhdessä.
Puhalletaan muutama ilmapallo ja laitetaan serpentiinit eikä ressata.
Katotaan joku kiva leffa ja herkutellaan.
Ilman stressiä.

Noh, huoneen siivominen alotettiin eilen illalla. Aamupalalla sanoi et nyt ripeesti huone siistiksi, saadaan siivottua. Jäin ite siivoo keittiötä ja vessaa, ja ku sinne huoneeseen saavun siellä ei ollu siivottu, vaan sotkettu hiukan enempi. Kerroin sitten arvon lapsille et nyt olisi se aika viimestään siivota. Ja se viimeistään tapahtu sen jälkee ku puolet leluista oli siirtyny vaatekaappiin ja vappupallot karanteeniin. Ja kauheen parun ja kiljumisen saattelemana..
Kauppaan päästessä oli pinna jo sanoisinko hiukan kireellä. Ja siellä likka alotti kiljumaan naamapunasena jostain. Niin jäi kärryt ja siihen asti saamani tavarat just siihen.
Että joo mulla on "hiukan" paska olo.
Kylä alkaa nyppimään jos kaikki mitä koskaan erehtyy suunnittelee kaatuu siihen et aina on joku joka kiljuu, huutaa ja laittaa hanttiin. Ja muksut on kuitenkin jo 5 ja 6, et sellaista pientä käytöstä vois jo olettaa osaavan..

no kai sitä pitää lähteä pois kun on siihen opettanut että ellei satu huvittamaan niin vähän huutaa niin pääsee pois. Meilläkään en ole ikinä lähtenyt kaupasta pois, tyttö 3 veenä huusi ja pyöri koko kaupan ympäri, tulipa puhdasta jälkeä, mutta eipä ole sen jälkeen huutanut.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis miksi lähdit kesken pois kaupasta? Montako lasta sulla on? Iät?
Mä käyn neljän kanssa kaupassa 1-7v eikä ikinä ole tarvinnut kesken lähteä pois.

Kyllä mä vaan nappasin syliin kiljuvan 3v, vein autoon ja palasin maksamaan kamat. Onneksi vaan kerran (toistaiseksi). Tuskin se nyt niin ihmellistä on.

Eipä silti...ei toi kaupoissa käyminen ja asioiden hoitaminen varmaan oo täl hetkel kellekkään kovin miellyttävää puuhaa....mut ei kaikest kannata ottaa stressiä... Kyllä mäkin oon ravannu kaupassa jos toisessa kahen apinan kanssa tänään :) Mä nyt oon jo niin tottunu siihen et saan taistella noiden kans joka asiast, et ei jaksa yksinkertasesti enää menettää hermoja...

Tämä olo ensimmmäinen kerta kun lähdettiin kaupasta pois. Ja neiti ei kiljunu siit et pääsee pois, kyllä likka jo ties ettei kaapissa ole ruokaa ku koitin asioita hoputtaa siivouksessa et ku nopeesti päästään kauppaan on ruokaa. Neiti nääs valitti nälkää..
Joo mä olen huono ku en nyt just tänään saanu asioita hoidettua kuten normaalisti. Ja on paska olo.

Myötätuntoni. Inhottavia tuollaiset päivät. Ja mikä siinä on, ettei aikuista saisi koskaan lapsettaa ja murjotuttaa. Kyllä saa!

Soita sille miehelle, jos vaikka pelastaisi teidän vapun.

Tai sitten teette illalla vaikka lettuja. Eikös niihin löydy aina tarpeet? :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tämä olo ensimmmäinen kerta kun lähdettiin kaupasta pois. Ja neiti ei kiljunu siit et pääsee pois, kyllä likka jo ties ettei kaapissa ole ruokaa ku koitin asioita hoputtaa siivouksessa et ku nopeesti päästään kauppaan on ruokaa. Neiti nääs valitti nälkää..
Joo mä olen huono ku en nyt just tänään saanu asioita hoidettua kuten normaalisti. Ja on paska olo.

Onko ne lapset saanu ruokaa vieläkään?

Kyllä sun täytyy soittaa miehelle ja käskeä sitä kauppaan tai kiiruhtamaaan hyvissä ajoin kotiin että itse pääset kauppaan. Huomennahan ei ole kaupat auki, ja ette te ilman ruokaa voi huomista päivää olla, vaikka tämän illan voisittekin.

Yhteistyössä