hauska reimatec :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nytkypylly
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja h:
sun juttuja seuranneena, niin sul on aivan karsee maku :D
en tajuu miten sun lapses suostuu niitä pukemaan

:D niinpä.. ehkä ovat pienestä asti tottuneet äidin karseaan makuun? :saint: eivät tykkää ollenkaan pinkistä tai vaaleanpunaisesta, vaikka sitäkin jotain kaapissa on.. reippaat tytöt reippaissa vaatteissa =)

Jopas on kamalia kasarivärejä:

img_2618%5B1%5D_renamed_19455_0901_bf8.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:

:D niinpä.. ehkä ovat pienestä asti tottuneet äidin karseaan makuun? :saint: eivät tykkää ollenkaan pinkistä tai vaaleanpunaisesta, vaikka sitäkin jotain kaapissa on.. reippaat tytöt reippaissa vaatteissa =)

Nytkypyllyn tyttöjä joskus irl seuranneena mä taas oon aina ihastellut miten nätisti on tytöt puettu, asukokonaisuudet aina vimpan päälle sävysävyyn jne.
=)

Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:

Nytkypyllyn tyttöjä joskus irl seuranneena mä taas oon aina ihastellut miten nätisti on tytöt puettu, asukokonaisuudet aina vimpan päälle sävysävyyn jne.
=)

Pitää olla enemmän nytkypyllyjä, jotta nää Reimat, Travallet ja sun muut alkaa tehdä jotain muutakin kuin vaaleanpunaista tytöille ja tummansinistä pojille. Ihan oikeasti nyt on ollut järkyttävän pliisuja värejä ja malleja kaupoissa. Onko mammat toisiaan näin ankeita vaatevalinnoissaan? Ai niin, ne on konservatiivejä, jotka uskovat että pojasta tulee homo tai kiusattu, jos sillä on joskus vaaleanpunainen t-paita päällä. Ja näsäviisaille: en osta pojalle vaaleanpunaista haalaria, mutta jonkun värikkään mielelläni.

Mä ostin Ticketin punaiset tähdillä varustellun puvun pojalla. Vajaa kolme vee hyväksyi sen heti kaupassa.

Mä kans tykkään että lapsilla on vähän erilaisempia vaatteita eikä sitä perus-Tuttaa. Lapsetkin tykkää kun on värejä ja kuvioita vaatteissa. Kiva kuosi siinä raidallisessa Reimatec-haalarissa. Muuten voisi vaikka ostaakin jos en olisi pettynyt Reimatecin kestävyyteen.

Alkuperäinen kirjoittaja yäk:
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:
Jopas on kamalia kasarivärejä:

img_2618%5B1%5D_renamed_19455_0901_bf8.jpg

Hui onpa järkyttävä :o.

Tästä kieltämättä tulee mieleen 80-luvun lasketteluhaalari :D Liian karkkivärit mun makuun, mutta leikkaukset on piristävän erilaiset. Lähdenpäs vilkaisemaan sen linkin....

Yhteistyössä