Hauska juttu metrossa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saga79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

saga79

Aktiivinen jäsen
17.06.2005
1 045
0
36
Oltiin siskon luona kyläilemässä Helsingissä pari päivää sitten. Metrossa sitten vastapäätä istui poika, n.5-6 vuotias äitinsä kanssa. Poika kysyi minulta, että asutteko Mellunmäessä? Vastasin, että ei, asutaan Kouvolassa, johon pojan äiti kysyi "Onko sielä susia?" Piti ihan kysyä että anteeksi mitä? jos vaikka kuulin väärin, mutta ei "Onko sielä susia?"
Kyl hymyilytti. Ei kai ny Kouvola niin Venäjän rajalla oo että ihmiset oikeasti luulee että täälä sudet tallustelee meidän keskuudessa. Hauska juttu :laugh:

joo..ei voi olettaa,et jokainen tietää kaiken.. :whistle: mun tytöltä oli naapurin täti kysyny viime su pihalla (oli taloyhtiön 30 v juhlat ),että tuleeko sun äiti ja isi..tyttö sano ei,että isi on Ghanassa.johon täti sitten,ai Aanassa.Tyttö sano,ei ku Ghanassa ja täti sit epäili,onko semmosta maata olemassakaan.. :o

Sori mun on pakko työntyä johonki pinoon :D en saa tehtyä vieläkään alotuksia :( auttakaa joku, mikä täs nyt oikeesti on?? mä en oo koskaan kirjottanu mitään pahaa ja vaikka olisin niin lupaan etten kirjota enää :saint: eiku oikeesti, joku auttakaa :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Starslookers:
Sori mun on pakko työntyä johonki pinoon :D en saa tehtyä vieläkään alotuksia :( auttakaa joku, mikä täs nyt oikeesti on?? mä en oo koskaan kirjottanu mitään pahaa ja vaikka olisin niin lupaan etten kirjota enää :saint: eiku oikeesti, joku auttakaa :xmas:
miks et saa?herjaako jotenkin?

En missään nimessä tätä pahalla sanonut, vaan kun se oli mielestäni niin hauska juttu, oikeesti. Ja niikun Accara sanoi, kaikki ei voi tietää kaikkea. Nyt mie mään häpiämään :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Starslookers:
en oo ku yhen viestin kirjottanu koko päivänä. enkä ole herjannut, ei mitään sinneppäinkään!! välillä en myös voi lainata tekstiä. voisko modet auttaa?? huutakaa ne tänne :D *nolo*
en mää niitä viiti huudella.. :D ja kysyin herjaako jotenkin :laugh: :laugh: en siis epäillykkään,et sä oisit ketään herjannu..tänään tai muulloinkaan ;)

Yhteistyössä