W wiiwi Vieras 12.07.2009 #7 voi yök. meillä on tollanen pöytä enkä lyllä moista asiaa siitä olis halunnut kuulla
K Kutistunut Vieras 12.07.2009 #8 No hyi!! Siinähän voi olla vaikka mitä bagteereja, jos siinä päällä on nusuttu :saint:
M Mystery Aktiivinen jäsen 10.08.2007 3 002 0 36 12.07.2009 #9 Mieleenjäävä mainos :xmas: Ehkä jotakuta kiinnostaa kauppa noilla perusteilla.