haukutko miehesi mieluummin ystävälle joka haukku kanssasi häntä vai ystävälle joka ymmärtää myös miehesi motiivit?

  • Viestiketjun aloittaja ystävätär
  • Ensimmäinen viesti
en mä hauku miestäni..saatan pohtia jollekkin ystävälle miksi teki jonkin harmittavan asian...
Mieluiten ystävälle joka kuuntelee eikä ole asiasta mitään mieltä...
Mutta ei oo haukkumiseen tarttenu toistaiseksi ryhtyy..
 
BDT
En oo viittiny haukkua miestäni kenellekään koska yleensä ruodimme asiat kahdestaan. Olen kuitenkin naimisissa tyytyväisesti jtn miksi haukkuisin puolisoa. Sehän vain kertoisi että olen itse vähän saamaton nahjus...
 
kyllä mie valitin ystävälle joka oli miun puolella, mutta annas olla jos joku arvosteli miestäni omasta aloitteestaan |O tämä pätee myös ystäviin, eli voi myötäillä jos puhun jaskaa jostain ystävästäni toiselle, mutta annas olla jos ystäväni arvostelee toista ystävääni :$ ei niin saa tehdä! :eek:
 
vieras
Mun ystävät kuulee usein vain mun näkökannan ja perustelut, joten kun oon hyvin perustellut ovat mun 'puolella', mutta ymmärtävät kyllä että asioilla on kaksi puolta. Mutta kuulemansa perusteella ovat mun puolella, sillä oon aina oikeassa ;)
 
Jos mulla on tarve avautua ja jurnottaa, niin mieluiten sellaselle joka kuuntelee ja antaa näkökantoja. Ite ei aina nää ja ymmärrä kaikkee, joten ulkopuolisen ajatukset saattaa selventää tilannetta. En siis kaipaa mun kanssa morkkaamista enkä myöskään miehen puolustajaa... Sellanen puolueeton kommentoija on kivoin. Pelkkä kuuntelukin on toki hyvä, mut kommentoivasta kaverista on enempi apuja. :)
 

Yhteistyössä