H
huoh :)
Vieras
http://www.youtube.com/watch?v=KMbKlOL8q5s&feature=related
ei tiedä toimiiko linkki...
Mutta anyway, onko suloisempaa nähty?
<3
ei tiedä toimiiko linkki...
Mutta anyway, onko suloisempaa nähty?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sivullinen---:En nyt haluaisi kommentoida mitään ilkeää, mutta ihmettelen vähän että mitä ap täältä nyt oikein tarkalleen ottaen hakee. Hae itsellesi jostain peili ja mene itkeä tihrustamaan vaikka sen eteen sen sijaan että vauhkoat täällä. Kaikki me muutkin odottajat kamppaillaan ihan samojen pelkojen ja epävarmuuksien kanssa, ja kuten edellä on jo moneen kertaan sanottu, elämässä sattuu ja tapahtuu, se vähän niinkuin kuuluu tähän asiaan ja varsinkin äitiyteen, mikään ei ole koskaan varmaa ja kaikki muuttuu. Ei millään pahalla, mutta ei sinua ap, hyvällä tahdollakaan tahtoisi uskoa yli 35-vuotiaaksi. Sinuna yrittäisin käyttää viimeiset lapsen syntymää edeltävät kuukaudet henkiseen kasvamiseen ja aikuistumiseen ja totutteluun ajatukseen, että elämässä nyt vaan ei aina tule saamaan kaikkea mitä tahtoo. Sillä mitä saa, on mentävä. Mutta ennenkaikkea: nyt jäitä hattuun ja rauhallista loppuodotusta!
Alkuperäinen kirjoittaja Ninni-77:Kyllä minusta saa pelätä vammaisen lapsen saamista. Eikä kaikille riitä enkelisadut ja muut tarinat lohduksi.
Kuitenkin mietin sitä, miksi alkuperäinen pelkää niin kovasti saavansa vammaisen lapsen? Jos mitää erityistä riskiä ei kuitenkaan ole...
Alkuperäinen kirjoittaja sivusta....:Selkeästi huomaa miten tähän ketjuun kirjoittaneet jakautuvat kahteen eri ryhmään. On äitejä jotka haluavat lapsen, oli vammainen tai ei, he hyväksyisivät sen. Ja äitejä jotka taas eivät halua kuin terveen lapsen. Syy?
Minulle käy lapsi kuin lapsi, jos pystyy pikkasenkin omaan elämään tai nauttimaan siitä. Yritystä takana kohta 2vuotta. Jos tulen raskaaksi niin en pelkäisi hetkeäkään muuta kuin että lapsi menehtyisi. Kehitysvamman kanssa oppisi elämään, menettämisen kanssa en koskaan.
Alkuperäinen kirjoittaja huih:Vaikevammaisen lapsen vanhempana olo on varmasti piinaavaa ja tuskallista. Sitä ei kenellekkään toivo... Ja jos raskausaikana huomattaisiin vaikea vamma joka rajoittaisi elämää kauhesati, niin keskeyttäisin. Siis jos olisi niin ettei lapsi oppisi puhumaan, kävelemään, kuivaksi tms... Kuitenkin downin oppivat kaikki nuo, useimmiten. Ja usein enemmänkin. En tiedä olenko itse jotenkin ahdasmielinen kun en vaan ymmärrä mitä "vikaa" niissä lapsissa on?? Olen nähnyt monen monituista down-lasta elämäni aikana koska olin yhdessä erityislasten omaisten kerhossa sosiaalipuolella työntekijänä. Siellä leikkivät, nauroivat ja lauloivat äitiensä kanssa kuin normaalit lapset. Iloiten lapsuudesta ja elämästä. Tottakai tulevaisuudessa on vanhemmilla järkättävää, että saisi lapsen hyvään asuntolaan. Mutta niitä löytyy joka paikkakunnalta.
Alkuperäinen kirjoittaja Seera:Kaikki varmasti tietavat etta hoitokoti on ajatuksena kiva, mutta kaytannossa ei vastaa itsenaista elamaa.